بررسی مناطق جذاب تهران توسط سایت میهمان شو

استان تهران، یکی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری ایران است. تاریخ بی‌نظیر و طبیعت خاصی که این استان در خود جای داده، آن را به گزینه‌ای مناسب برای مسافرت تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۴۷۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ - 21August 2021

گروه استان‌های دفاع‌پرس: استان تهران، یکی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری ایران است. تاریخ بی‌نظیر و طبیعت خاصی که این استان در خود جای داده، آن را به گزینه‌ای مناسب برای مسافرت تبدیل می‌کند. البته باید بدانید که علاوه بر جاذبه‌های بی‌شماری که پایتخت ایران دارد، شهرستان‌ها و روستاهای زیادی نیز در اطراف آن وجود دارند، که حتما باید به آن‌ها سر بزنید. پس بهتر است در سفر تهرانگردی خود، پس از گشت‌وگذار در پایتخت، سراغ جاذبه‌های متعدد اطراف آن بروید. بی‌شک تجربه طبیعت بکر تهران و لمس تاریخ غنی آن، هر گردشگری را جذب خود می‌کند. البته، ممکن است یافتن و رزرو اقامتگاه مناسب برای شما دشوار باشد. نگران نباشید. در انتهای این مطلب، ما شما را با بهترین راه رزرو ویلا و آپارتمان موردنظرتان آشنا خواهیم کرد. پس این مطلب را از دست ندهید تا سفر خوبی را تجربه کنید.

کردان؛ تمام آنچه از طبیعت می‌خواهید!

روستای کردان، نه‌تنها برای مسافران، بلکه برای تهرانی‌ها نیز، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گذراندن اوقات فراغت است. این روستای خوش آب و هوا، تنها ۶۵ کیلومتر از شمال غرب تهران و ۲۵ کیلومتر از کرج فاصله دارد. این روستا، حدود هزار سال قدمت دارد و پل «بانو صحرا کردان» در نزدیکی آن، به دوران صفوی بازمی‌گردد. از دیگر جاذبه‌های مهم کردان، می‌توان به رودخانه آن اشاره کرد. این رودخانه، از ارتفاعات کهار بزرگ سرچشمه گرفته و به رودخانه شور می‌ریزد.

بررسی مناطق جذاب تهران توسط سایت میهمان شو، استارتاپ اجاره روزانه ویلا

کردان، منطقه‌ای است که در تمام روزهای سال، گزینه‌ای مناسب برای مسافرت محسوب می‌شود. البته با توجه به آب و هوای منطقه، می‌توان فصل تابستان و ایام نوروز را بهترین زمان سفر به کردان دانست. طی سال‌های اخیر، محبوبیت کردان به عنوان یک مقصد گردشگری افزایش یافته است؛ از این رو، امکانات رفاهی زیادی در این روستا یافت می‌شود. شما می‌توانید با اجاره ویلا در کردان از سایت میهمان شو، به این روستای زیبا سفر کنید.

دربند؛ بهترین مکان برای پذیرایی از تهرانگردان

دربند، خصوصیات متعددی دارد، که می‌تواند انواع گردشگران را به خود جذب کند. از جمله این خصوصیات می‌توان به مناظر چشم‌نواز، کوه‌های خیره‌کننده و خوراکی‌های رنگارنگ اشاره کرد. دربند در منطقه یک تهران واقع شده است. دربند حدود ۱۷۰۰ کیلومتر از سطح دریا فاصله دارد و مسیر اصلی رسیدن به ارتفاعات کوهستان البرز مرکزی به‌شمار می‌رود. پس اگر قصد دارید با گذشتن از مسیری زیبا، به این ارتفاعات و قله توچال برسید، دربند بهترین گزینه برای شماست.

جالب است بدانید در نظرسنجی‌های گوناگون، تهرانی‌ها دربند را به عنوان بهترین گزینه برای میزبانی از مسافران انتخاب کرده‌اند. پس فراموش نکنید پس از اجاره روزانه خانه در تهران از میهمان شو، از دربند و دیگر جاذبه‌های گوناگون تهران بازدید کنید.

برج میلاد؛ مشهورترین و بلندترین برج ایران

حتما شما هم نام برج میلاد را شنیده‌اید. این برج، بلندترین سازه ایران است و امکانات گوناگونی دارد که گردشگران مختلفی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. این برج ۴۳۵ متر ارتفاع دارد و رکوردهای مختلفی را به نام خود ثبت کرده است. از جمله این رکوردها می‌توان به نوزدهمین سازه بلند نامتکی و ششمین برج مرتفع مخابراتی دنیا اشاره کرد.

برج میلاد امکانات رفاهی و تفریحی متعددی از جمله سینما سه بعدی، فودکورت و فروشگاه‌های مختلف دارد. همچنین برنامه‌ها و کنسرت‌های مختلفی در این برج برگزار می‌شود، که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. برج میلاد در مسیر ۴ بزرگراه اصلی تهران یعنی حکیم، همت، شیخ فضل‌الله نوری و چمران قرار گرفته و از این رو، دسترسی به آن آسان است.

بازدید از شهریار؛ نگین سرسبز تهران

شهرستان شهریار، در غرب تهران قرار گرفته است. طبیعت مطبوع شهریار، آن را برای کشت میوه‌های گوناگون حاصلخیز کرده و از این رو، به آن لقب «نگین سرسبز غرب تهران» را داده‌اند. از جمله میوه‌های پرطراوت شهریار، می‌توان به زردآلو، هلو، گوجه سبز، آلبالو و انگور اشاره کرد.

البته جاذبه‌های شهریار، فقط به میوه‌های رنگارنگش محدود نمی‌شود. این منطقه، جاذبه‌های تاریخی شگفت‌انگیزی مانند تخت کیکاوس، آتشکده و کوه تخت رستم و قلعه دهشاد نیز دارد. قدمت برخی از این آثار، به دوره ساسانیان می‌رسد. علاوه بر این‌ها، این منطقه رستوران‌های باکیفیت زیادی نیز دارد.

برای رسیدن به شهریار، شما می‌توانید از جاده تهران - شهریار و جاده کرج - شهریار استفاده کنید. فاصله این منطقه تا تهران ۴۲ کیلومتر است و مسیر حدود یک ساعت زمان می‌برد. این شهرستان ویلاهای زیبای زیادی دارد و شما می‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت از سایت میهمان شو در بهترین نقطه آن، سفر لذت‌بخشی را تجربه کنید.

بررسی مناطق جذاب تهران توسط سایت میهمان شو، استارتاپ اجاره روزانه ویلا

تابستان خود را در آبشار کلوگان بگذرانید

آبشار کلوگان، واقع در شهرستان شمیرانات، یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت در فصل بهار و تابستان است. این آبشار تقریبا ۳۰ الی ۴۰ متر ارتفاع دارد و شکل آن دو طبقه است. وسط آبشار یک سکو و پایین آن، یک حوضچه قرار دارد. این حوضچه بهترین مکان برای آب‌تنی کردن در گرمای تابستان است.

آب و هوای خوب، دوری از آلودگی صوتی و طبیعت بی‌مانند کلوگان، آرامش خاصی به شما می‌دهد و شما را ساعت‌ها جذب خود می‌کند. البته شما می‌توانید علاوه بر آبشار، از کوهنوردی در کوه‌های کلوگان نیز لذت ببرید. نکته جالب این است که با کوهنوردی در این کوه‌ها شما در راه روستای امامه قرار می‌گیرید، که می‌تواند گزینه مناسبی برای مقصد سفر بعدی شما باشد.

اقامتگاه موردنظرتان را همین الان رزرو کنید!

اکنون که مقصدهای مسافرتی خود را برای سفر به تهران مشخص کرده‌اید؛ باید اقامتگاه مناسبتان را نیز رزرو کنید. جست‌وجوی ویلاها و آپارتمان‌های مختلف می‌تواند کاری سخت و طاقت‌فرسا باشد. از این رو، سایت میهمان شو در راستای همین زمینه به کمک شما می‌آید.

میهمان شو، اقامتگاه‌های مختلفی در بیش از ۲۰۰ شهر ایران دارد، که شما می‌توانید با بررسی آن‌ها، بهترین را برای خود رزرو کنید. کار کردن با سایت میهمان شو بسیار راحت است و فیلترهای مختلف سایت، شما را به ویلای موردنظرتان می‌رساند. علاوه بر این، میهمان شو در تمام مدت اقامت، خدمات پشتیبانی به شما ارائه می‌کند. پس هم‌اکنون ویلای موردنظرتان را اجاره کنید و سفر دلپذیری را به استان زیبای تهران تجربه کنید.

در این مطلب، با گوشه‌ای از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی استان تهران آشنا شدید. البته زیبایی‌های تهران تنها به این فهرست ختم نمی‌شود. شما چه مکان‌های جذاب دیگری از این استان می‌شناسید؟ فراموش نکنید نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار