بصیری در دیدار با خانواده شهید صارمی:

شهادت در راه آرمان‌ها متعالی‌ترین هدف خبرنگاران است

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: خبرنگار بسیجی به معنی واقعی به کسی گفته می‌شود که قلبش برای کشورش بتپد.
کد خبر: ۴۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ - 27May 2015

شهادت در راه آرمان‌ها متعالی‌ترین هدف خبرنگاران است

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، اعضای سازمان بسیج رسانه عصر دیروز به مناسبت سالروز تولد "شهید محمود صارمی" با خانواده این شهید خبرنگار دیدار و گفتوگو کردند.

"مسعود بصیری" رئیس سازمان بسیج رسانه در این دیدار خطاب به خانواده شهید صارمی گفت: خبرنگاران افتخار میکنند که روز خبرنگار با اسم شهید صارمی گره خورده است. متعالیترین هدف و آرزو برای یک خبرنگار شهید شدن برای آرمانی است که به آن پایبند است.

وی با بیان اینکه در بسیج رسانه سعی میکنیم خبرنگاران را بیشتر با روحیه خبرنگاران شهید آشنا کنیم، افزود: خبرنگار بسیجی به معنی واقعی به کسی گفته میشود که قلبش برای کشورش بتپد.

رئیس سازمان بسیج رسانه ادامه داد: کارکرد خبرنگاران در جمهوری اسلامی ایران همانند افزایش و کاهش تب در بدن است که اگر تب بالا برود نشان میدهد در جامعه مریضی وجود دارد؛ البته خبرنگاران نیز نباید هیجان کاذب داشته باشند. خبرنگارانی همانند شهید صارمی اگر آزاد نباشند نمیتوانند بر سود منافع ملی کشور عمل کنند.

همسر شهید صارمی نیز در این دیدار اظهار کرد: امروز وظایف بسیج به تبع اقتضائات زمانه تغییر کرده است؛ بسیج رسانه میتواند نگاه مردم را به شهدا تغییر دهد. ارج نهادن به خبرنگاران در روز خبرنگار مهمتر از نگاه مادی به این موضوع است.

شایان ذکر است؛ شهید مسعود صارمی مسؤول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان بوده که ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، در مزار شریف، به همراه ۸ نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط تروریستهای مزدور پاکستان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها