نماینده مردم در مجلس:

بخش جوانان وزارت ورزش و جوانان فعال شود

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: باید بخش جوانانِ وزارت ورزش و جوانان به جای تفکیک، فعال شود و این بدین معناست که وزیر مربوطه باید فردی را برای این بخش انتخاب کند که سابقه کار در اشتغال، توسعه، تحصیل و ارائه خدمات داشته باشد.
کد خبر: ۴۷۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ - 09September 2021

بخش جوانان وزارت ورزش و جوانان فعال شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احد آزادی‌خواه» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی  با اشاره به مغفول ماندن مطالبات بخش مطالبات جوانان در وزارت ورزش و جوانان و ضرورت تفکیک این وزارتخانه، اظهار داشت: وجه وزارت ورزش و جوانان به امر جوانان بسیار حداقلی  و کم است و ما ۱۰۰ درصد به این موضوع اعتقاد داریم.

وی تاکید کرد: بالاخره ما دو سازمان هم عرض داشتیم که ادغام شدند و به یک وزارتخانه تبدیل شدند لذا انتظار این است که هر دو بخش به اندازه اقتضاء شان به آن‌ها توجه شود.

 نماینده مجلس تصریح کرد: واقعا ما در حوزه جوانان هیچ موضوع قابل توجهی را نداریم الی وام ازدواج که آن هم در لایحه بودجه سنواتی می‌آید و مجلس آن را تعیین تکلیف می‌کند.

آزادی‌خواه با بیان اینکه مطالبات بخش جوانان در حال حاضر گسترده شده است، بیان داشت: با این حال نیازمندی‌های بخش جوانان مهمتر از مطالبات در این بخش است لذا خیلی وقت‌ها موضوعی مطالبه نیست و، اما نیاز کشور است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر جمعیت جوان، بیکار و جویای کار کشورمان انقدر زیاد است که واقعا حجم وسیعی از کشور را فرا گرفته است.

 نماینده مجلس با بیان اینکه راهکار تمرکز بر نیازمندی‌های بخش جوانان، تفکیک وزارت ورزش از جوانان نیست، اظهار داشت: به اعتقاد بنده باید بخش جوانانِ وزارت ورزش و جوانان به جای تفکیک، فعال شود و این بدین معناست که وزیر مربوطه باید فردی را برای این بخش انتخاب کند که سابقه کار در اشتغال، توسعه، تحصیل و ارائه خدمات داشته باشد و آنقدر توان داشته باشد که بتواند این بخش را سر و سامان بدهد لذا احساس بنده این است که اگر این اتفاق رخ دهد می‌توانیم در همین معاونت مرتبط در حوزه وزارت ورزش و جوانان فعالیت‌های موثری را به سرانجام برسانیم.

منبع: میزان 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار