مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

کتاب «خاطرات نادری» در اراک رونمایی شد

«روزبه» از رونمایی کتاب «خاطرات نادری» روایت‌گر خاطرات «اسماعیل نادری» جانباز و فرمانده هشت سال دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ - 30September 2021

کتاب «خاطرات نادری» در اراک رونمایی شد«بابک روزبه» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، اظهار داشت: مراسم رونمایی از کتاب «خاطرات نادری» روایت‌گر خاطرات «اسماعیل نادری» جانباز و فرمانده هشت سال دفاع مقدس استان مرکزی، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با حضور پیشکسوتان و همرزمان وی و جمعی از نویسندگان، هنرمندان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری اراک برگزار شد، ضمن رونمایی از کتاب «خاطرات نادری»، خاطرات فرماندهان شهید استان از زبان جمعی از فرماندهان نظامی و همرزمان آن شهیدان بزرگوار در قالب «خاطرات سرداران» بازگو شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: از برنامه‌های جانبی این مراسم، نقالی و روایت دلاورمردی‌های رزمندگان استان مرکزی در دوران دفاع مقدس توسط «ناصر کریمی نیک» هنرمند تئاتر استان و امضای یادبود مراسم توسط فرماندهان و مسئولین ارشد استانی بود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم نیز ضمن تقدیر از «مهدی علی مرادی» نویسنده کتاب «خاطرات نادری»، از «اسماعیل نادری» جانباز و راوی کتاب تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار