مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان یزد خبر داد؛

برگزاری جشن و کارگاه ازدواج دانشجویی ویژه دانشجومعلمان در یزد

حجت‌الاسلام «تولائی» از برگزاری جشن و کارگاه ازدواج دانشجویی «پیوند همدلانه» ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ - 06November 2021

حجت‌الاسلام «محمدحسن تولائی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از برگزاری جشن و کارگاه ازدواج دانشجویی «پیوند همدلانه» ویژه دانشجو معلمان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع تحکیم خانواده و همچنین تشویق و ترغیب به ازدواج آسان و فرزندآوری، اظهار داشت: پیرو هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مدیریت دانشگاه فرهنگیان و همچنین اخذ مجوز از «ستاد مقابله با کرونا» استان یزد، جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان یزد با اشاره به برگزاری کارگاه ویژه زوجین، تصریح کرد: کارگاه‌هایی با موضوع «عوامل اصلی پایداری خانواده و تفاوت‌های روانی زنان و مردان» در روز سه‌شنبه (۱۸ آبان) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور یک‌صد زوج دانشجومعلم که از فروردین سال ۱۳۹۹ تا تیر سال جاری ازدواج کرده و در فراخوان ثبت‌نام کرده‌اند، برگزار می‌شود.

وی افزود: امیدواریم پس از شرکت زوجین دانشجومعلم در این جشن و کارگاه‌ها، زمینه لازم برای اعزام آنان به سفر مشهد مقدس با همکاری دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد فراهم شود.

حجت‌الاسلام «تولائی» خاطرنشان کرد: هرساله کارگاه‌هایی در مشهد مقدس توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ویژه زوج‌های دانشجو در قالب «همسفر تا بهشت» برگزار می‌شود که تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها