رئیس کمیته دفاعی مجلس:

بخش سایبری حوزه دفاعی کشور تقویت می‌شود

آقازاده دافساری با اشاره به نشست اخیر کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع، گفت: امیر آشتیانی با اشاره به نیاز‌های روز حوزه دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، از تقویت حوزه سایبری بخش دفاعی کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ - 09November 2021

تقویت بخش سایبری حوزه دفاعی کشور مطابق با نیاز‌های جدید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید علی آقازاده دافساری» رئیس کمیته دفاع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: با توجه به ارتباط نزدیک وزارت دفاع با کمیسیون امنیت ملی در جلسه مشترک مسائل پشتیبانی و توان نیرو‌های مسلح به لحاظ ظرفیت‌های امروز و مطابق با مأموریت‌ها و راهبرد‌ها مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

رئیس کمیته دفاع مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر دفاع در گزارشی که به نمایندگان ارائه داد به تشریح برنامه‌های تقویت بنیه دفاعی نیرو‌های مسلح، تجهیزاتی که مطابق با نیازمندی‌های نیرو‌های مسلح، برنامه‌های پشتیبانی و خدماتی و فعالیت‌های اقتصادی که در حوزه این وزارتخانه انجام می‌شود، پرداخت. همچنین تبادل نظر انجام شد تا مشخص شود کمیسیون چطور می‌تواند در تأمین نیازمندی‌ها نیرو‌های مسلح کمک کند.

آقازاده دافساری با بیان اینکه تصمیمات خوبی در این نشست مشترک گرفته شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با راهبرد بازدارندگی که دارد باید تقویت شود، در این نشست بر تقویت قدرت بازدارندگی در ارتباط با تجهیزات متعارف جمهوری اسلامی ایران نیز تأکید شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: وزیر دفاع و معاون وی از تقویت برخی بخش‌های این وزارتخانه خبر داد، مطابق با نیاز‌های جدید در حوزه دفاعی به‌ویژه در امور سایبری و جنگ‌های الکترونیک از انجام اقداماتی برای تقویت این بخش خبر دادند، اگرچه از گذشته در این زمینه اقداماتی در حد معمول انجام می‌گرفته، اما با توجه به شرایط امروز باید در جایگاه ویژه قرار گیرند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار