نماینده ولی فقیه در مازندران:

«جوانگرایی» و «تقویت جریان انقلابی» مورد توجه استاندار جدید مازندران باشد

«محمدی لائینی» گفت: «جوانگرایی» و «تقویت جریان انقلابی» مورد توجه استاندار جدید مازندران باشد.
کد خبر: ۴۸۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ - 12November 2021

«جوانگرایی» و «تقویت جریان انقلابی» مورد توجه استاندار جدید مازندران باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسن عسگری (ع) و تسلیت ارتحال حضرت معصومه (س) اظهار داشت: بارگاه این بانو پناهگاه معنوی است و به حق کریمه اهل بیت (ع) نامیده شده است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم پدر صنعت موشکی ایران که به وی لقب سردار سازندگی دادند، گفت: سازندگی‌های این شهید باید پیوست فرهنگی و عدالت داشته باشد و امروز سردار طهرانی مقدم‌ها سرداران سازندگی بنیان امنیت و دفاع مملکت هستند و نقش برجسته دارند.

محمدی لائینی با گرامیداشت سالروز ارتحال علامه محمدتقی جعفری و بزرگداشت علامه طباطبایی تصریح کرد: تفسیر المیزان از بهترین آثار این علامه در بیست جلد عربی است و روز کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه کتاب یکی از ارزشمندترین فراورده‌های بشری و گنجینه بزرگترین ثروت‌های بشر یعنی «دانش» و «تحقیق» است، افزود: کتاب مادر تمدن‌ها و عصاره آنهاست و باید مسئله کتاب و کتابخوانی را جدی بگیریم.

امام جمعه ساری تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی را یکی از بهترین اقدام‌های بعد از پیروزی انقلاب دانست که آثار ماندگار و باارزش به شمار می‌آید، اظهار داشت: این قانون اساسی عصاره و نتیجه زحمت و خدمات و معنویت اهل بیت (ع)، علما و شهداست.

محمدی لائینی با اشاره به روز دیابت و بیان اینکه این بیماری در ایران شیوع دارد، رعایت این بیماری را لازم و ضروری دانست و افزود: واکسن کرونا فراوان است و اکثریت این واکسن را تزریق کردند و باید پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت کنند.

امام جمعه ساری رویکرد اقتصادی، عمران و آبادانی را از اولویت‌های استاندار جدید مازندران عنوان کرد و افزود: همچنین توجه به معیشت و اشتغال جوانان و رفع موانع تولید و جهش تولید و رونق تولید در دستور کار قرار گیرد.

وی توجه به چهار پیوست فرهنگی، عدالت، جوانگرایی و تقویت جریان انقلابی را ضروری دانست و با بیان اینکه هیچ چیزی برای ما مهمتر از انقلاب نیست، گفت: طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و رفع کلان گره‌ها مورد توجه استاندار جدید مازندران قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار