امام‌جمعه تبریز:

دستگاه قضا اقتدار و صلابت خوبی دارد

حجت‌الاسلام آل هاشم با بیان اینکه سند تحول قضائی یک اتفاق مهم در قوه قضائیه است، گفت: دستگاه قضا اقتدار و صلابت خوبی دارد.
کد خبر: ۴۹۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ - 23November 2021

دستگاه قضا اقتدار و صلابت خوبی دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز در گفت‌وگویی با اشاره به عملکرد حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای»، اظهار داشت: امید در قوه قضائیه از زمان حجت‌الاسلام  «سید ابراهیم رئیسی» در دستگاه قضا ایجاد شد و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، این مسیر را ادامه دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز، سند تحول قضائی را یک اتفاق مهم در قوه قضائیه برشمرد و تصریح کرد: آقای محسنی اژه‌ای به‌خوبی این سند راهبردی را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام آل هاشم با تأکید بر اینکه قوه قضائیه، اقتدار و صلابت خوبی دارد، اضافه کرد: دستگاه قضا، با همان اقتدار و صلابت راه را ادامه می‌دهد.

مدیریت و هدایت قوه قضائیه، مسئولیتی حساس

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز، مدیریت و هدایت قوه قضائیه را مسئولیتی حساس برشمرد و عنوان کرد: ما برای ریاست محترم دستگاه قضا که این مسئولیت حساس و سنگین را بر عهده‌دارند، آرزوی موفقیت داریم.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار