معاون رئیس جمهور خبرداد؛

پیش بینی ۴۸ هزار میلیارد تومان برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگری

قاضی زاده هاشمی گفت: در لایحه بودجه سال آینده، ۴۸ هزار میلیارد تومان برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگری پیش بینی شده است.
کد خبر: ۴۹۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ - 29December 2021

پیش بینی ۴۸ هزار میلیارد تومان برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگریبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر چهارشنبه در شهرستان علی آبادکتول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در لایحه بودجه سال آینده، ۴۸ هزار میلیارد تومان برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگری پیش بینی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: امیدواریم با تصویب و تحقق این اعتبارات بتوانیم خدمات شایسته تری به جامعه ایثارگری کشور ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه پاداش پایان کار ایثارگران هم مورد توجه است، افزود: همچنین از سایر منابع اعتبارات این بخش ها تقویت می‌شود و از نمایندگان مجلس انتظار داریم تا همت بیشتری داشته باشند تا شرمنده خانواده شهدا و ایثارگران نشویم.

قاضی زاده هاشمی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) وارد گلستان شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در گلزار شهدای الازمن حضور یافت و مزار شهدا را عطرافشانی و گلباران و به مقام والای آن‌ها ادای احترام کرد.

همچنین با حضور وی ۱۴ اصله نهال به یاد سردار شهید سلیمانی و همراهان شهیدش کاشته شد.

قاضی زاده هاشمی فردا از مرکز نیمه تمام توانبخشی استان در گرگان بازدید و در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان حضور پیدا می‌کند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان و خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان، فعالان قرآنی، کارآفرینان و ورزشکاران مدال آور از دیگر برنامه های قاضی زاده هاشمی در استان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار