جانشین فرمانده سپاه کربلا:

خون شهید سلیمانی وحدت آفرین شده است

سردار «برسلانی» گفت: خون شهید حاج «قاسم سلیمانی» سبب وحدت بین ادیان مختلف شده است.
کد خبر: ۴۹۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ - 02January 2022

خون شهید سلیمانی وحدت آفرین شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «احمد برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا در مراسم عصر شعر «نگین سلیمان» در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: خون شهدای ما اسلام و ارزش‌های الهی را ماندگار خواهد کرد و مکتب شهادت‌طلبی و ظلم‌ستیزی حاج قاسم ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل و آمریکا را با همه ابزار‌های تبلیغاتی و جنگی، به ستوه آورده است.

وی با یادآوری اینکه اسرائیل ۶ هزار داعشی آماده عملیات انتحاری را به خدمت گرفته بود که یک مورد در خان‌طومان عملیات انجام داده بودند، افزود: ما شهدای زیادی از دست دادیم، اما در ادامه، اخلاص و اعتقادات مدافعان حرم بر ارتش و ایدئولوژی غرب غالب شد و حتی بنا بر اعتراف خودشان که تلاش کردند تا عملیات‌ها را شبیه‌سازی کنند، اما موفق نشدند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا، از دلیرمردانی گفت که عهد با خدای خود بستند و با الهامات درونی اعلام کردند که سه ماه دیگر حکومت داعش سرنگون می‌شود و وعده‌شان که وعده الهی بود، محقق شد.

سردار برسلانی با بیان اینکه دشمن هر زمانی به بن‌بست و تنگنا می‌خورد و فکر می‌کند قدرت عمل از او گرفته شده است، دست به ترور می‌زند، به ترور شهدای هسته‌ای اشاره کرد و سپس از ترور سردار سلیمانی گفت که تنها راه حل فرار دشمن از بن‌بست، شهادت آن عزیز بوده است.

وی ادامه داد:، اما آن‌ها فکر نمی‌کردند که گرچه جسمش نیست، اما روح بزرگش چه خواهد کرد؟ غافل ماندند که خون شهید و روح بلندش سبب وحدت بین اعراب و فارس و مسیحی‌ها و تمامی ادیان خواهد شد و امروز وحشت آن‌ها به این است که در فضای مجازی از سردار دل‌ها بگویند، دیدیم چه کردند و چاره‌ای جز اقدامات سخیفی چون حذف تصاویر حاج قاسم و ایجاد محدودیت برای برخی کاربران ندارند. 

جانشین فرمانده سپاه کربلا از ادامه‌دهندگان راه شهید سلیمانی گفت که افتخارات دیگری را رقم زدند؛ رویدادی که در نیم‌قرن اخیر بی‌سابقه بود و هیچ قدرتی نمی‌توانست در برابر آن ادعا که گفته بود «اگر پرنده‌ای در آسمان آن‌ها پرواز کند با گنبد آهنین روبروست و کوچکترین پهپاد‌ها در رصد ماهواره‌ای آنها» پیروز شود.

وی خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم‌ها یک انتقام کوچکی از آمریکای جنایتکار گرفتند؛ به پایگاه عین‌الاسد ۱۶ موشک زدند و در این اقدام اعلام کردند که ما قدرت الهی، و آن روح معنوی و آن حضور حاج قاسم را داریم، اراده کنیم؛ با توکل به خدا، جا‌هایی که شما فکر نمی‌کنید مورد هدف ما واقع می‌شود.

سردار برسلانی بیان کرد: قادر بودیم تعداد تلفات دشمن را بالاتر ببریم، اما نگاه ما، نگاه مکتب حاج قاسم است. تا دشمن سلاح به سمت حاج قاسم و یارانش نمی‌گرفت، اقدام نمی‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا از ۲۶ سال تجربه در جبهه‌های مقاومت، جنگ تحمیلی ۸ ساله و سال‌ها هنر رزمی و دفاعی سردار دل‌ها گفت که ماحصل آن اخلاص‌ها با شهادتش همراه شد و خداوند به او عزت جهانی داد و همین بود که در تشییع او از هر جوان و نوجوانی می‌پرسیدی چرا آمدی؟ می‌گفت: دست خودم نیست!

وی ادامه داد: یک عزیز و مخلص رفت و ۷۰ نفر تقدیم راه آن شهید شدند. آن‌ها با افتخار رفتند.

سردار برسلانی با بیان اینکه دشمن با تمام شیاطین جن و انس، با بنگاه‌های خبری و ابزار‌های تبلیغاتی پا به عرصه گذاشته و تکلیف سختی برعهده ما قرار دارد، خطاب به هنرمندان گفت: شما هنرمندان عزیز با هنر خود به روشنگری و تبیین اهداف انقلاب و اسلام، و راه و مکتب حاج قاسم بپردازید و در این جنگ نرم موفق باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها