شهید صایبى: تا آخرین قطره خون برای نابودی دشمن می‌جنگم

شهید محمود صایبى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «تا آخرین قطره خون که در بدن دارم و تا آخرین تیرى که در ترکش دارم براى نابودى دشمن به کار خواهم برد.»
کد خبر: ۵۰۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ - 24January 2022

شهید صایبى: تا آخرین قطره خون برای نابودی دشمن می‌جنگم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمود صایبی

«بسم الله الرحمن الرحیم

کسانی که ایمان آوردند و هجرت کردند و جهاد کردند با جان و مالشان در راه خدا بزرگترین مرتبه را در پیشگاه خدا دارند و آنان رستگارند. (قرآن مجید)

خدا را سپاس می‌گویم که به من عنایت فرمود و این سعادت را داد که دوباره در صف سربازان اسلام باشم و علیه کفر جهانى و کافران صدامى بجنگم و با نثار خونم درخت اسلام را آبیارى کنم.

مادر عزیزم گرچه براى تو فرزند خوبى نبوده ام و نتوانسته‌ام آن همه زحمات شبانه‌روزى تو را جبران کنم ولى امیدوارم با لطف و محبت مادری‌ات مرا ببخشى و خداوند انشاءالله به شما صبر و شکیبایى عنایت فرماید. مادرجان در زمانی که کفار غاصب صدامى در مقابل سربازان اسلام صف‌آرائى کرده‌اند و قصد تجاوز به سرزمین اسلامى ما دارند من چگونه می‌توانم بی‌تفاوت از کنار آن بگذرم و تاب و تحمل این کار را داشته باشم؟

مادرجان لطف و محبت مادرى تو قابل تقدیر است و این تو بوده‌ای که مانند دیگر مادران مسلمان فرزند برومندى را در دامن پاکت پرورش داده‌اى و امروز مائیم که باید به نداى رهبرمان لبیک گوئیم و این انقلاب شکوهمندمان را که با خون هزاران شهید گلگون کفن به دستمان رسیده دوست بداریم. زیرا چشم تمام مستضعفین جهان به اسلام است و مطمئن باش تا آخرین قطره خون که در بدن دارم و تا آخرین تیرى که در ترکش دارم براى نابودى دشمن به کار خواهم برد؛ و بدان که ما پیروزیم، زیرا این وعده خداست به بندگانش و به هر صورت هر دو پیروزى با ماست اگر پیروز شدیم که نزد تو خواهم آمد و اگر شهید شدم باز پیروزیم؛ و از تو مى‌خواهم هرگز در مجالس براى من گریه نکنى و در خاتمه بگویم که وجودت برایم افتخار است.

همچنین از پدر، برادر و خواهرانم خداحافظى مى‌کنم و امیدوارم که بتوانند براى اسلام مفید باشند و در پایان براى اسلام و مسلمین آرزوى پیروزى و موفقیت مى‌کنم و امیدوارم که به زودى پیروزى نصیب اسلام شود.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها