فرمانده سپاه استان مازندران خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۱ هزار ویژه‌برنامه در دهه فجر توسط سپاه کربلا

سردار مسلمی از اجرای ۱۱ هزار و ۸۹۵ ویژه‌برنامه ایام‌الله دهه مبارک فجر توسط سپاه کربلای مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ - 29January 2022

اجرای بیش از ۱۱ هزار ویژه برنامه دهه فجر توسط سپاه کربلا در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز در نشست با خبرنگاران استان که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، با گرامیداشت چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی طی این سال‌ها مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت و بالنده‌تر و پرفروغ‌تر از گذشته با اقتدار در همه صحنه‌ها فعال و چشمگیر در منطقه و نظام بین الملل حضور یافت.

وی با تأکید بر لزوم جهاد تبیین و جهاد روایت، تبیین تاریخ انقلاب اسلامی را برای نسل‌های سوم و چهارم ضروری دانست و افزود: انقلاب علی‌رغم همه افت و خیز‌ها و تهدیدات سیاسی، نظامی، جنگ نرم و... توانست با بهره‌گیری از مبانی فکری و ایدئولوژی و برخاستن از مکتب الهی، بیشتر از گذشته مستحکم و استوار در مسیر باقی بماند.

سردار مسلمی ادامه داد: سپاه نسبت به صیانت و نگاه‌داشت از انقلاب و دستاورد‌های آن و بسیج‌کنندگی و مردمی کردن مأموریت خود را به درستی انجام داد.

وی با عنوان اینکه طبق هدف‌گذاری چهل‌ و سومین سالگرد، تبیین و ترویج ارزش‌های اهداف و دستاورد‌های انقلاب، تقویت و امید به آینده در قالب مراسمات و مناسبت‌ها و فعالیت‌های این حوزه از اهداف کلان این ایام الله است، گفت: همچنین خدمت به مردم را باید شایسته و بایسته انجام بدهیم و محصول تلاش چهل ساله انقلاب را به مردم نشان بدهیم.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: امروز باید انقلاب را با همه ابعاد از طریق رسانه با ظرافت و هنرمندی هرچه تمامتر به مردم معرفی کنیم.

وی «جشن ملی ۱۴۰۰» را شعار امسال دهه مبارک فجر اعلام و عنوان کرد: به این مناسبت ۶۱ عنوان برنامه و ۱۱ هزار و ۸۹۵ برنامه اجرایی در سطوح بسیج و سپاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در استان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه با اجرای پیش‌کنگره ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه به استقبال برنامه‌های دهه فجر رفتیم، افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران دوشنبه یازدهم بهمن برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، جشنواره‌های بومی محلی، تداوم نهضت خدمت مومنانه، نشست‌های تبیین روشنگری با موضوع انقلاب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی، یادواره‌های شهدا، ایستگاه‌های خدمت‌رسانی، رژه خودرویی، هجدهمین رزمایش مجازی ثامن، افتتاح مراکز رشد، جشن انقلاب، نواختن زنگ انقلاب و اردو‌های راهیان پیشرفت دانشجویی را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۴۵ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز از سوی سازمان بسیج مستضعفین توزیع خواهد شد، گفت: مانور تنظیم بازار، میز خدمت، تجلیل از کارمندان تراز انقلاب، پیاده‌روی خانوادگی، پویش نذر خون، مشاورزه حقوقی، آزادسازی زندانیان، همایش تجلیل از مبارزین انقلاب و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: هزار و ۲۶۵ دیدار با خانواده شهدا، ۸۷۴ دیدار با خانواده ایثارگران، ۵۸۸ مراسم بزرگداشت شهدا، هزار و ۸۴۵ مسابقه ورزشی، برپایی ۸۷ نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب، هزار و ۱۸۸ نشست بصیرتی، چهار هزار و ۲۲۲ گشت رضویون، تولید ۲۸۸ برنامه فرهنگی هنری، راه اندازی ۵۸ پویش مرتبط با دهه فجر، ۹۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی با اعتبار هشت میلیارد تومان و افتتاح ۲۲ خانه محرومین در ایام دهه فجر صورت می‌گیرد.

سردار مسلمی اضافه کرد: همچنین افتتاح ۶۵ پروژه اشتغال‌زایی، افتتاح ۳۱ زیارتگاه شهدا، کلنگ‌زنی ۲۷ پروژه عمرانی، توزیع جهیزیه و لوازم‌التحریر با اعتبار ۵۱ میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان در این ایام انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعاً برای افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی ۳۰ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار