معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد:

۴۸ پروژه عمرانی محمودآباد در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

«داداش‌پور» گفت: ۴۸ پروژه در این شهرستان در ایام دهه فجر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ - 01February 2022

۴۸ پروژه عمرانی محمودآباد در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «قنبرعلی داداش‌پور» معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد امروز در دیدار با حجت‌الاسلام «مهدی تقی‌زاده» امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه امروز تجدید میثاق با امام راحل است، اظهار داشت: ما امروز با توجه به تمام مشکلات خدمت‌گذار مردم هستیم برای رفع تنگنا‌هایی که شهروندان با آن مواجه هستند.

وی تصریح کرد: ۳۹ پروژه در این ایام افتتاح و ۹ پروژه دیگر در شهرستان با اعتبار بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد و ۱۸۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پروژ‌ه‌ای است که به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در حوزه عمران شهری، مخابراتی، توسعه راه روستایی، خدمات جهاد کشاورزی، صنعت و تولیدات دامی و طیور با مشارکت بخش خصوصی، اعتبارات دولتی و درآمد‌های شهرداری‌ها برای ارائه خدمات ترزیق خواهد شد.

داداش‌پور گفت: این عملکرد‌ها برای نظام جمهوری اسلامی است و به پای هیچ مسئولی نوشته نخواهد شد؛ کم‌کاری‌ها از ما مدیران بوده، اما همه خوبی‌ها از نظامی‌ست که یک میلیون شهید، جانباز و آزاده داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار