رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

برگزاری مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن به شکل راهپیمایی خودرویی خانوادگی

حجت‌الاسلام اشجری با تاکید بر سلامت‌محور برگزار شدن کلیه برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن استان گیلان در شهرستان «رشت» و در سایر شهرستان‌ها به شکل راهپیمایی خودرویی خانوادگی و رژه موتوری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ - 07February 2022

برگزاری مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن به شکل راهپیمایی خودرویی خانوادگی

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تصمیم ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن سال‌جاری در شهر‌های قرمز کرونایی به شکل راهپیمایی خودرویی خانوادگی و رژه موتوری و در سایر شهر‌ها به شکل اجتماع در فضای باز با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با ابراز ناخرسندی از شیوع سویه جدید ویروس بیماری کرونا و آغاز پیک ششم این بیماری، تصریح کرد: هدف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان بزرگداشت باشکوه جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان است.

وی بر ضرورت رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی عموم مردم در روز ۲۲ بهمن سال‌جاری تاکید کرد و افزود: حفظ سلامت مردم دارای اهمیت بسیاری بوده و در هیچ شرایطی نباید سلامت شهروندان به خطر بیفتد.

حجت‌الاسلام اشجری با تاکید بر سلامت‌محور برگزار شدن کلیه برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به ویژه مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن به شکل راهپیمایی خودرویی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن در سایر شهرستان‌های استان، متذکر شد: در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونای هر شهرستان، مراسم در فضای باز و غیرمسقف با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی برگزار شده و در صورت عدم موافقت، مراسم به شکل راهپیمایی خودرویی خانوادگی و رژه موتوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار