استاندار کردستان:

تقویت روحیه خودباوری در جوانان ضامن توسعه کشور است

«زارعی‌کوشا» گفت: تقویت روحیه خودباوری در بین نسل جوان به‌ویژه دانش‌آموزان، ضامن توسعه و پیشرفت کشور و استان کردستان است و باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۵۰۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ - 13February 2022

تقویت روحیه خودباوری در جوانان ضامن توسعه کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، مجموعه نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» با موضوع «دیروز ما، امروز ما، فردای ما و مکتب حاج قاسم»، امروز (یک‌شنبه) با مشارکت بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز در استان کردستان شروع به کار کرد.

«اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان در بازدید از این نمایشگاه در مدرسه «جماران» سنندج، بر ضرورت حمایت از نسل جوان و کمک به شکوفایی استعداد‌های آن‌ها در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم این نمایشگاه از جغرافیای کردستان فراتر رود و به الگویی در کشور تبدیل شود.

وی افزود: نظام اداری ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به‌نوعی طراحی شده بود که نگاه به بیرون داشت و چندان به توانمندی‌های داخلی توجه نداشته باشیم، تا جایی که در دوران جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار و سلاح‌های ابتدایی را از خارج کشور وارد می‌کردیم.

استاندار کردستان یادآور شد: امروز به لطف و همت جوانان آگاه و پرتلاش این مرز و بوم، دغدغه دشمن جلوگیری از صادرات سلاح‌های پیشرفته ما به کشور‌ها و به گروه‌های مقاومت است.

زارعی‌کوشا تاکید کرد: تقویت روحیه خودباوری در بین نسل جوان به‌ویژه دانش‌آموزان، ضامن توسعه و پیشرفت کشور و استان کردستان است و باید به آن توجه شود.

دانش‌آموزان در مجموعه نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» که تا پایان بهمن در ۲۸ مدرسه استان کردستان میزبان عموم مردم خواهد بود، به بررسی وضعیت کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نقش نوجوانان برای ساخت ایران قوی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار