نماینده مردم در مجلس:

توافق موقت و تعلیق تحریم‌ها مورد پذیرش ایران نیست

بیگی‌نژاد گفت: برای آنکه غربی‌ها خواسته‌های ما را بپذیرند، ما باید همواره به دنبال قوی شدن و خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم و راهی جز این نداریم.
کد خبر: ۵۰۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ - 22February 2022

توافق موقت و تعلیق تحریم‌ها مورد پذیرش ایران نیست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «هادی بیگی‌نژاد» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با بیان اینکه غربی‌ها در برجام به جمهوری اسلامی ایران ظلم کردند، اظهار داشت: غربی‌ها در راستای برجام حرف زور زدند و خسارت‌های زیادی را به کشورمان تحمیل کردند.

وی افزود: از آنجایی که در برجام بحث تعلیق تحریم‌ها آمده بود، غربی‌ها هیچ مسئولیتی را نپذیرفتند و به تعهدات خود عمل نکردند.

 نماینده مجلس گفت: در حال حاضر خواسته ما آن است که همه تحریم‌های ایران لغو شود و از سوی دیگر باید لغو تحریم‌ها راستی‌آزمایی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: توافق موقت و تعلیق تحریم‌ها به هیچ وجه مورد پذیرش ما نیست و در صورتی که قرار باشد توافقی منعقد شود، باید در ابتدا همه تحریم‌ها لغو و راستی‌آزمایی شود.

 نماینده مجلس ادامه داد: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که غربی‌ها جز کلک، دروغ و وعده بی حاصل کاری نمی‌کنند و بعید می‌دانم که در آینده هم رویکرد آنان تغییر کند.

وی بیان داشت: برای آنکه غربی‌ها خواسته‌های ما را بپذیرند، ما باید همواره به دنبال قوی شدن و خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم و راهی جز این نداریم.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار