مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

صلابت و شکیبایی والدین شهدا ستودنی است

«نجفی» گفت: یاد و خاطره والدین شهدا همانند یاد خود شهدا همیشه زنده است و از خاطره ملت و تاریخ هرگز فراموش نمی‌شوند.
کد خبر: ۵۰۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 22February 2022

صلابت و شکیبایی والدین شهدا ستودنی استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان، در پی درگذشت مادر شهید مدافع حرم «منوچهر سعیدی»، با خانواده و بازماندگان این مادر شهید بزرگوار دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این مادر بزرگوار با ایمان و روح بلندی که داشت، توانست فرزندان پاک و انقلابی همچون شهید منوچهر سعیدی را تربیت و تحویل جامعه داده که موجب سربلندی و افتخار نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: صلابت و شکیبایی مادر شهید سعیدی که فرزند و پاره تن خود را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کرد، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوی والامقام نیست.

نجفی با بیان اینکه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت خانواده‌های شهدا هستند، افزود: این خدمات در مقابل اقدامات بزرگ شهیدان و خانواده آن‌ها بسیار ناچیز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه همه مردم ایران پاسدار خون شهدای عزیز هستند، گفت: یاد و خاطره والدین شهدا همانند یاد خود شهدا همیشه زنده است و از خاطره ملت و تاریخ هرگز فراموش نمی‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها