فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد؛

ارائه بیش از ۴ میلیون خدمات به مردم مازندران در دوران کرونا

سردار «مسلمی» گفت: مراکز درمانی تحت پوشش سپاه استان مازندران در ایام کرونا بیش از چهار میلیون خدمت را به مردم استان ارائه دادند.
کد خبر: ۵۰۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰ - 24February 2022

ارائه بیش از ۴ میلیون خدمات به مردم مازندران در دوران کرونابه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در آئین کلنگ زنی درمانگاه تخصصی آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) شهرستان تنکابن اظهار داشت: اهتمام سپاه بر دو موضوع تأمین امنیت و سلامت بوده و در این دو زمینه تمامی داشته‌های خود را در اختیار مردم می‌گذارد.

وی با بیان اینکه ۱۵ کلینیک درمانی و یک بیمارستان جنرال متعلق به سپاه در سطح استان در حوزه سلامت خدمات دهی می‌کنند، افزود: این مراکز درمانی در ایام پیک کرونا بیش از ۴ میلیون خدمات را به مردم مازندران ارائه داده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: در پیک پنجم کرونا بیش از ۲۱۰ هزار خدمات از همین کلینیک‌ها و مراکز درمانی به مردم مازندران ارائه شده است.

وی از ساخت کلینیک ۳۲ تختخوابی تخصصی زنان و زایمان و نازایی در ساری نیز سخن گفت و اظهار داشت: این مرکز درمانی در نوع خود منحصر به فرد بوده و تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

گفتنی است درمانگاه تخصصی آیت الله خامنه‌ای تنکابن در پنج طبقه و با ۲۵۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته می‌شود که خدمات دهی آن برای عموم مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار