مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

پاسداران ستون‌های مستحکم نظام اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «معبودی» گفت: دشمنان ما در عرصه شناختی و تحریف واقعیات ورود پیدا کرده‌اند بنابراین همه وظیفه‎ای داریم و از آنجا که پاسداران ستون‌های نظام اسلامی هستند رسالت سنگین‌تری بر عهده دارند.
کد خبر: ۵۰۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ - 05March 2022

حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص نامگذاری ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار اظهار داشت: دلایل مختلفی برای این نامگذاری وجود دارد که یکی از این دلایل این است که سپاه پاسداران از بدو تولد با هدف پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن شکل گرفت.

وی گفت: پاسدار، یعنی کسی که در حال نگهبانی مدام است تا هیچ خللی در آسایش، امنیت، دین و ارزش‌های مردم ایجاد نشود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین توضیح داد: پاسداران همواره باید خود را ارزیابی کنند که آیا بر اساس معیارها و رفتار حضرت سیدالشهدا (ع) که بزرگترین پاسدار دین بود عمل می‌کنند؟ اگر خللی در رفتار خود دیدند آن را برطرف کنند.

وی با اشاره به نقش پاسداران در تحقق بیانات رهبر معظم انقلاباسلایم در بحث «جهاد تبیین» افزود: جهاد تمام شدنی نیست و متعلق به تمام زمان‌ها و مکان‌هاست. عرصه‌های جهاد نیز مختلف است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: دشمن، تمام توان خود را صرف تحریف واقعیات انقلاب کرده است. دشمنان ما در عرصه شناختی و تحریف واقعیات ورود پیدا کرده‌اند بنابراین همه وظیفه‎ای داریم و از آنجا که پاسداران ستون‌های نظام اسلامی هستند رسالت سنگین‌تری بر عهده دارند. ورود پاسداران به عرصه جهاد تبیین، موثر خواهد بود.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به مهمترین شاخصه اخلاقی امام حسین (ع) بیان کرد: امام حسین (ع) تجسم اسلام حقیقی است و تمام خوبی‌های در وجود مبارک امام حسین (ع) متبلور است. ایشان کانون عزت‌طلبی و ارزش‌های برجسته انسانی است لذا الگوگیری پاسداران از امام حسین (ع) اثرات مهمی در ایفای ماموریت‌های محوله خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تولید غده سرطانی داعش از سوی آمریکا و هم پیمانانش، برای مقابله با ایران بوده عنوان کرد: اگر فرزندان این مرز و بوم در مقابل این گروهک ضد انسانی سینه سپر نمی‌کردند، سرنوشت منطقه نامعلوم بود و پاسداران صاحب نام و افتخار آفرینی همچون حاج قاسم سلیمانی، شهید همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم برای نجات جان بشریت از شر داعش، مردانه مقابل آنها ایستادند.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: نیروهای مسلح لنگرگاه مهمی برای ثبات و آرامش و امنیت کشور هستند. این احساس امنیت برای ما به برکت خون شهیدان و حضور نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان عمل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار