نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

مناسبات بین‌المللی بر منطق قدرت و زور است

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه منطق مناسبات بین‌المللی، منطق قدرت و زور است، گفت: امروز رویکرد استبدادی و تبعیض‌آمیز در عرصه‌های بین‌المللی ظهور و بروز بیشتری داشته است.
کد خبر: ۵۱۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 08March 2022

اراده و عزم قوی منابع انسانی مانع نفوذ دشمن به جمهوری اسلامی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، امروز (سه‌شنبه) در مراسم دانش‌آموختگی خلبانان پایگاه شکاری «شهید محمد نوژه» همدان، اظهار داشت: در جوامعی که مناسبات آن مبتنی بر قدرت شکل می‌گیرد، لازم است تا در عرصه تقویت مؤلفه‌های قدرت حرکت کرد.

وی بیان داشت: در نبرد بین حق و باطل، این‌گونه نیست که اگر شما بر اساس عقل و خردورزی رفتار کنید، طرف مقابل هم، همین رفتار را داشته باشد.

حجت‌الاسلام شعبانی ابراز داشت: در جریان مذاکرات اخیر، جمهوری اسلامی مبتنی بر خردورزی و تعهدات انسانی و آرمانی خود وارد عرصه شد؛ اما طرف مقابل نشان داد که برخلاف این رفتار عمل کرده است.

وی با بیان اینکه منطق مناسبات بین‌المللی، منطق قدرت و زور است، افزود: امروز رویکرد استبدادی و تبعیض‌آمیز در عرصه‌های بین‌المللی ظهور و بروز بیشتری داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه در دفاع از کشور و آرمان‌ها، فارغ‌التحصیلی معنا ندارد، گفت: بالاترین مؤلفه قدرت در هر جامعه و کشوری، قدرت اراده جدی و منابع انسانی است.

وی خاطرنشان کرد: علت آن‌که دشمن جرأت مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد، وجود مؤلفه‌ای به نام اراده و عزم قوی منابع انسانی است.

حجت‌الاسلام شعبانی یادآور شد: اینکه ۲ خلبان شهید در تبریز در تزاحم بین حفظ جان خود و جان دیگران، جان دیگران را تقدم می‌دهند، برگرفته از تربیت صحیح و درست خلبانان جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار