مدیر بنیاد فرهنگ مهدی موعود(عج) استان کردستان:

مهدویت تضمین حقانیت و آینده‌نگری اسلام است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: مهدویت تضمین حقانیت و آینده‌نگری اسلام است و اگر می‌خواهیم آینده انسان را تضمین کنیم، باید به مهدویت متوسل شویم.
کد خبر: ۵۱۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 14March 2022

مهدویت تضمین حقانیت و آینده‌نگری اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» مدیر بنیاد فرهنگ مهدی موعود (عج) استان کردستان، امروز (دوشنبه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت نیمه شعبان که با حضور فعالان فرهنگی بنیاد مهدودیت استان کردستان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (عج)، اظهار داشت: از ۱۷ تا ۲۷ اسفند امسال به‌عنوان دهه مهدویت نام‌گذاری شده و متناسب با این ایام، برنامه‌های مختلفی در سطح استان کردستان انجام می‌شود.

وی از فعالیت بنیاد مهدویت در سطح استان کردستان خبر داد و افزود: این نشست به منظور هم‌افزایی بیشتر در جهت نشر و توسعه معارف مهدویت و ترویج این فرهنگ خیرخواهانه در استان انجام شده است.

مدیر بنیاد فرهنگ مهدی موعود (عج) استان کردستان با بیان اینکه مهدویت ظرفیت‌های گسترده‌ای داشته، اما آن‌چنان که باید و نتوانسته‌ایم از آن به‌عنوان وحدت مسلمین بهره ببریم، تصریح کرد: مهدویت تضمین حقانیت و آینده‌نگری اسلام است و اگر می‌خواهیم آینده انسان را تضمین کنیم، باید به مهدویت متوسل شویم.

وی با ذکر اینکه با مهدویت آموزه‌های اسلام استمرار می‌بخشد، افزود: با این تفکر اختلافات مذهبی و قومیتی کاهش یافته و وحدت در جامعه حاکم می‌شود.

سادات با بیان اینکه همه نخبگان و دلسوزان چشم‌انداز مناسبی برای فعالیت‌های مهدویت تدوین کنند، عنوان کرد: رویکرد بنیاد فرهنگ مهدی موعود (عج) استان کردستان علاوه بر اهداف و سیاست‌های مرتبط، آموزشی بوده و در این راستا دوره‌های مختلفی برگزار شده است.

وی اظهار داشت: توزیع کمک‌های مومنانه، تبلیغات محیطی و احیای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و نشست‌های تبیینی و میز‌های پرسش و پاسخ مهدوی در مصلی و رسانه‌ها، توزیع و نشر برشور اعمال نیمه‌شعبان جزو برنامه‌های این ایام در کردستان است.

مدیر بنیاد فرهنگ مهدی موعود (عج) استان کردستان اعلام کرد: برنامه‌ریزی جهت برگزاری پرشور «سه‌شنبه‌های مهدوی» در با کمک مجموعه‌های مردمی و مهدوی در سطح استان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار