اردو‌های تفریحی جانبازان ۷۰ درصد البرزی در ساوجبلاغ برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری اردو‌های تفریحی جانبازان ۷۰ درصد البرزی در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: این اردو‌ها به مناسبت برنامه‌های هفته شکوه و ایثار استان البرز و روز جانباز، با هدف افزایش نشاط و سلامتی جانبازان عزیز و خانواده‌های بزرگوار آنان در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار کوهسار برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ - 14March 2022

اردو‌های تفریحی جانبازان ۷۰ درصد البرزی در ساوجبلاغ برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از برگزاری اردو‌های تفریحی جانبازان ۷۰ درصد البرزی در ساوجبلاغ خبر داد و اظهار داشت: این اردو‌ها به مناسبت برنامه‌های هفته شکوه و ایثار استان البرز و روز جانباز، با هدف افزایش نشاط و سلامتی جانبازان عزیز و خانواده‌های بزرگوار آنان در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار واقع در کوهسار ساوجبلاغ برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: این اردو‌ها طی پنج مرحله از ۱۴ اسفندماه با حضور ۵۵۰ نفر از جانبازان ۷۰ درصد استان البرز و خانواده‌های بزرگوار آنان به همت معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار و فردا ۲۴ اسفند پایان می‌یابد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته سعی بر این شده است تا ضمن تأمین اوقات فراغت و تکریم جانبازان عزیز و خانواده‌های آنان با اجرای پایش سلامت، درمان این عزیزان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

رستمیان گفت: اجرای پایش سلامت ایثارگران، برنامه‌های متنوع فرهنگی، قایق‌سواری، تیراندازی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و بازدید از باغ‌وحش از دیگر برنامه‌های اجراشده در این اردو‌ها بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار