در پیام نوروزی فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا آمده است؛

ایران اسلامی بر قله‌های رفیع اقتدار و سربلندی ایستاده است

سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پیامی حلول سال ۱۴۰۱ شمسی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۵۱۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ - 21March 2022

ایران اسلامی بر قله‌های رفیع اقتدار و سربلندی ایستاده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت تحویل سال ۱۴۰۱ شمسی پیام تبریکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحال

عید نوروز باستانی امسال که عجین شده با بهار معنویت ماه شعبان المعظم که ولادت خورشید فروزان عالم وجود، حضرت بقیةالله الاعظم (اروحناه فداه) را در خود دارد، گواه طلایه دار بودن سرزمینی است که مردمانش با ایمان و توکل به خدای متعال و همچنین ولایتمداری و دینمداری در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، قرار گرفتند تا انقلاب اسلامی که امانت گرانبهای شهدا می‌باشد را به دست صاحب اصلی اش حضرت حجت (عج) برسانند.

تابلوی تاریخ چهل و سه ساله انقلاب اسلامی با فداکاری مردمان سرزمینش از پیروزی انقلاب تا دفاع و مقاومت در برابر جبهه استکبار در تمامی عرصه‌های مختلف، از دوران دفاع مقدس تا به امروز در جنگ اقتصادی، چهره بی‌بدیل، تکرار نشدنی و بی‌نظیر را به روی آزادگان و حقیقت طلبان عالم به تماشا گذاشته است.

قرنی که امام خمینی (ره) بیدارگر تاریخ، با الگوگیری از نهضت سرخ عاشورایی ایران عزیز را از زیر یوغ رژیم منحوس ستم شاهی بیرون آورد، و دست مستکبران عالم را با تشکیل نظام جمهوری اسلامی در کشور قطع کرد.

حال پس از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی که از برکت خون شهیدان است، می‌گذرد، ایران اسلامی بر قله‌های رفیع اقتدار، عزت، سربلندی ایستاده است و هدف خود را در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که دستیابی به تمدن نوین اسلامیست، گذارده است.

اینجانبان آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را محضر رهبر معظم انقلاب و مردم مومن ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار مازندران تبریک عرض نموده و تاکید داریم در سال جدید که به نام سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است که جوهره اصلی این شعار قوی شدن ایران عزیز در پرتو ایمان و تلاش بی‌وقفه مسئولین و خادمان مردم می‌باشد، با همدلی و هم‌افزایی که مهم‌ترین عامل پیشبرد اهداف انقلاب است، شاهد رشد و بالندگی در عرصه‌های مختلف به ویژه شکوفایی اقتصاد پایدار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها