نماینده مجلس مطرح کرد؛

ضرورت مقابله با فعالیت‌های هسته‌ای تل آویو

نوش‌آبادی گفت: غربی‌ها و رژیم صهیونیستی همواره موضوع خلع سلاح هسته‌ای را مطرح می‌کنند، اما خودشان بمب اتم داشته و خطر جهانی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ - 09April 2022

ضرورت مقابله با فعالیت‌های هسته‌ای تل آویو

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسین نوش‌آبادی» رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس یازدهم در گفت‌وگویی در خصوص درخواست کشورمان از جامعه جهانی برای افزایش فشار به رژیم صهیونیستی در راستای عضویت در ان‌پی‌تی، اظهار داشت: متاسفانه غربی‌ها نمی‌خواهند کشور‌های آزادی خواه دارای قدرت باشند لذا فعالیت‌های آن‌ها را دچار خدشه می‌کنند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: غربی‌ها همواره موضوع خلع سلاح هسته‌ای را مطرح می‌کنند، اما خودشان بمب اتم داشته و خطر جهانی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هر چند وقت یکبار شاهد اتهام زنی علیه کشورمان در حوزه هسته‌ای هستیم، ادامه داد: ایران از فعالیت‌های هسته‌ای خودش در حوزه اقدامات صلح آمیز مانند پزشکی و ... استفاده می‌کند، اما غربی‌ها فعالیت‌های هسته‌ای را در خدمت تهدید دنیا قرار داده اند؛ رژیم صهیونیستی نیز در این راستا حرکت کرده و دارای کلاهک هسته‌ای است.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس یازدهم با بیان اینکه تحقیق و توسعه، آزمایش، تولید سلاح‌های هسته‌ای و ... باید از سوی رژیم صهیونیستی متوقف شود، افزود: بر این اساس باید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی بر فعالیت هسته‌ای این رژیم اشغالگر نظارت داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خاورمیانه عاری از سلاح‌های کشتار جمعی شعاری است که باید محقق شود از این رو جامعه جهانی باید بر عضویت رژیم صهیونیستی (ان. پی. تی) اصرار کنند.

بر اساس این گزارش، سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد از جامعه جهانی خواست برای عضویت رژیم صهیونیستی در معاهده منع اشاعه سلاح‌های هسته‌ای (ان. پی. تی) و قبول بازرسی‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی فشار وارد کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار