شهید «حسین‌زاده»:

زیباترین نوع شهادت، مرگ سرخ است

شهید «سید عبدالکریم حسین زاده ورنوسفادر» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «مسلمانان باید همه زندگی‌شان شهادت باشد و زیباترین نوع شهادت مرگ سرخ است.»
کد خبر: ۵۱۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ - 14April 2022

زیباترین نوع شهادت، مرگِ سرخ است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «سید عبدالکریم حسین زاده ورنوسفادر»، ۲۶ شهریور ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ بیست و یکم اسفند ۱۳۶۰ به فیض شهادت نائل آمد.   

 وصیت‌نامه شهید حسین‌زاده

«جنگ است و عزت و شرافت‌ها در گرو این جنگ است. (امام خمینی)

به نام خداوند بخشنده مهربان که محتاج کسی نیست، در صورتی که همه به او احتیاج داریم. با درود به رزمندگان اسلام و سلام بر شهیدان که با دادن خون خود درخت انقلاب را آبیاری کرده‌اند و با درود به خانواده چنین شهیدانی که با تربیت کردن چنین فرزندانی که به «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان لبیک گفتند.

خدا را شکر می‌کنم چنین رهبری را به ما عطا فرموده‌اند که در مقابل ظالمان ایستاده و یاور مستضعفین می‌باشد.

خدا را شکر می‌کنیم که چنین جمهوری اسلامی به ما عطا فرموده. انسان در جبهه‌ها خدا را می‌بیند و چقدر خوب است که همه مردم ما و همه جوان‌های ما بتوانند در این جبهه‌ها شرکت کنند و مدرک انسانیت و شهامت بگیرند.

مسلمانان باید همه زندگی‌شان شهادت باشد و زیباترین نوع شهادت مرگ سرخ است. ما که حامی و مدافع حق و اسلام هستیم باید جان‌هایمان را بر کف دست بگذاریم و هرآن آماده باشیم برای سفر کردن به هرکجای دنیا که امام بگوید. 


هر کجا که مستضعفی باشند ما حامی او هستیم و در هر کجا که ظالمی باشد ما دشمن او هستیم. ما رفتیم کار حسینی کردیم و شما که ماندید کار زینبی کنید، دل امام خمینی را شاد کنید و جلو منافقان از خدا بی‌خبر بایستید و نگذارید به این انقلاب لطمه وارد کنند.»

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار