معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ غربی:

اشاعه فرهنگ انقلابی و اسلامی از اهداف فرهنگی دولت سیزدهم است

«ابراهیمی» گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم در بحث فرهنگ، اشاعه فرهنگ انقلابی و اسلامی است چرا که بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه با نشر و گسترش اینگونه فرهنگ‌ها قابل حل است.
کد خبر: ۵۱۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ - 21April 2022

اشاعه فرهنگ انقلابی و اسلامی از اهداف فرهنگی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «رضا ابراهیمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: یکی از ابزارهای سنجش توسعه فرهنگی یک جامعه میزان مطالعه و کتابخوانی آن کشور است.

وی بر لزوم اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و افزود: در گام نخست نیز این کار فرهنگی باید از خانواده شروع شود و سپس آموزش و پرورش برنامه منظم و مدونی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در مدارس داشته باشد.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات اجتماعی موجود در جامعه، اشاعه فرهنگ رضوی و ائمه اطهار را یکی از راهکارهای حل این مشکلات عنوان کرد و گفت: قطعا یکی از برنامه های دولت سیزدهم در بحث فرهنگ، اشاعه فرهنگ انقلابی و اسلامی است.

«خدیجه معصومی» مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان‌ غربی نیز در این مراسم از شرکت ۲۷ هزار نفر از مردم این استان ‌در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و ابراز داشت: این جشنواره ۳۴۹ برگزیده استانی داشت و 3 نفر نیز عنوان برگزیده ملی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار