فرمانده انتظامی شهرستان اردکان:

نقش متولیان فرهنگی در کاهش جرایم موثر است

سرهنگ «شفیعی» گفت: تلاش متولیان فرهنگی، معلمان و مربیان آموزشی می‌تواند تا حد زیادی در کاهش جرایم و ملزم نمودن افراد در رعایت نظم، قوانین و مقررات اجتماعی نقش داشته باشد.
کد خبر: ۵۲۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ - 12May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «اکبر شفیعی» فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در دیدار با «کارگر» مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان اردکان ضمن تبریک هفته معلم و قدردانی از زحمات معلمان به ویژه در ایامی که شرایط کرونایی اظهار داشت: نقش آموزش و پرورش بعد از نهاد خانواده مهمترین نهاد در شکل گیری شخصیت و هویت اجتماعی افراد در جامعه است.

وی ادامه داد: تلاش متولیان فرهنگی، معلمان و مربیان آموزشی می‌تواند تا حد زیادی در کاهش جرایم و ملزم نمودن افراد در رعایت نظم، قوانین و مقررات اجتماعی نقش داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس در سال‌های اخیر، گفت: با تعامل خوب فرماندهی و آموزش و پرورش اقدامات فرهنگی و آموزش همگانی پلیس در مدارس از جمله اعزام کارشناسان انتظامی در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس توانسته اثرات خوبی در ارتقاء سطح آموزش همگانی دانش آموزان داشته باشد.

در ادامه کارگر رئیس آموزش و پروش شهرستان اردکان ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور فرماندهی در هفته معلم افزود: امنیت زیر بنای توسعه و پیشرفت است و همه باید با همدلی و وحدت در این زمینه تلاش کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: به واسطه حضور هدفمند و تاثیر گذار پلیس در جامعه امنیت مطلوبی حاکم است و امنیت زیربنای توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بوده و تعامل پلیس و دانشگاه موجب ارتقاء امنیت اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار