فتح خرمشهر؛ فتح خون/ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران «بیجار»:

عملیات «بیت‌المقدس» تاریخ‌ساز دوران دفاع مقدس بود

«کبودوند» گفت: عملیات بیت المقدس یکی از عملیات‌های غرورآفرین و فتح‌ الفتوح عظیم و تاریخ‌ساز دوران دفاع مقدس بود که با عنایت الهی، اراده رزمندگان اسلام و با نثار خون شهدا در چهار مرحله اجرا و در نهایت در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ به پیروزی انجامید.
کد خبر: ۵۲۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ - 23May 2022

عملیات «بیت‌المقدس» تاریخ‌ساز دوران دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حیدر کبودوند» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار ‌امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد در محل فرمانداری بیجار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خرمشهر ۵۷۵ روز در اسارت بود و در ۲۵ روز با تلاش ایثارگران و شهدایی که امروز بین ما نیستند آزاد شد و برای آزادسازی آن سه الی پنج هزار نفر از ارتش، سپاه و بسیج شهید شدند.

وی افزود: عملیات بیت المقدس یکی از عملیات‌های غرورآفرین و فتح‌ الفتوح عظیم و تاریخ‌ساز دوران دفاع مقدس بود که با عنایت الهی، اراده رزمندگان اسلام و با نثار خون شهدا در چهار مرحله اجرا و در نهایت در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ به پیروزی انجامید.

کبودوند با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر امسال بر مبنای شعار «ما مقاوم هستیم» در بیجار اجرایی خواهد شد، گفت: یکی از رویکردهای مهم در برگزاری این برنامه‌ها حفظ و نشر معارف دفاع مقدس و تبیین این حماسه ماندگار در جامعه بویژه در بین نسل جوان است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار پیرامون برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه تایپوگرافی با موضوع «روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی»، آذین‌بندی و تبلیغات محیطی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد در راستای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در بیجار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار