نمایشگاه سری اسنادی نقش جهاد سازندگی قم در دوران دفاع مقدس افتتاح شد

نمایشگاه سری اسنادی معرفی نقش جهاد سازندگی قم در دوران هشت سال حماسه و ایثار امروز با عنوان سنگرسازان بی‌سنگر، در نگارخانه مقاومت مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم افتتاح شد.
کد خبر: ۵۲۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 16June 2022

نمایشگاه سری اسنادی نقش جهاد سازندگی قم در دوران دفاع مقدس افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نمایشگاه سنگرسازان بی‌سنگر، مشتمل بر سری اسنادی معرفی شهدای جهاد سازندگی قم و نقش جهاد در طول هشت سال ایثار و مقاومت، امروز طی آئینی در نگارخانه مقاومت مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم افتتاح شد.

در آئین فوق همچنین از چهار کتاب به نام‌های شهدای جهاد، شقایق‌های باران خورده، شهید احمد پورمیدانی و شهید حسین آقاعبداللهی رونمایی شد.

حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در این آئین طی سخنانی اظهار داشت: همه دستگاه‌های نقش آفرین در دوران حماسه و ایثار، از جمله سپاه، ارتش، حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش و... با موزه در ارتباط هستند و اسناد مربوطه را ارائه می‌دهند و امروز نیز شاهد افتتاح نمایشگاه اسنادی نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس هستیم.

محمدرضا حاجی رضا رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز وجود ۶۰ شهید و اسناد فراوان نقش جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس را از افتخارات بزرگ این سازمان برشمرد و بر اهتمام سازمان جهاد کشاورزی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

در آئین افتتاح نمایشگاه تصاویر شهدا و سری اسنادی جهاد سازندگی قم، نمایندگانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حفظ آثار دفاع مقدس ارتش و سپاه و کنگره ملی شهدای قم و تعدادی از پیشکسوتان ایثارگر جهاد کشاورزی قم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار