مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

شهدا مصداق عینی تربیتِ رفتار و اخلاق اسلامی هستند

«شهسواری» با بیان این‌که شهدا مصداق عینی تربیت رفتار و اخلاق اسلامی هستند، گفت: اگر پای صحبت پدران و مادران شهدا بنشینیم، ناگفته‌های بسیار زیادی را در حوزه اخلاق و رفتار شهدا بازگو می‌کنند که اگر آن را تحلیل کنیم، به نکات بسیار مهمی در حوزه تربیتی می‌رسیم.
کد خبر: ۵۲۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 18June 2022

والدین شهدا گنجینه‌های نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان «کامیاران» از والدین شهدا به‌عنوان گنجینه‌های این نظام یاد کرد و اظهار داشت: والدین شهدا با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله کردند و فرزندان‌شان را در راه حق و حقیقت، راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند؛ چنین پدران و مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد خدا دارند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بطن جامعه و نیز تبیین دستاورد‌های دوران دفاع مقدس برای نسل امروز، افزود: شهدا مصداق عینی تربیت رفتار و اخلاق اسلامی هستند و اگر پای صحبت پدران و مادران شهدا بنشینیم، ناگفته‌های بسیار زیادی را در حوزه اخلاق و رفتار شهدا بازگو می‌کنند که اگر آن را تحلیل کنیم، به نکات بسیار مهمی در حوزه تربیتی می‌رسیم؛ بنابراین نسل امروز باید با این آموزه‌ها آشنا باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با تقدیر از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: همه ما مدیون شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و امیدوارم در این راه بتوانیم خادمی شایسته برای شما باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما مدیون خون شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستیم و ایثار و استقامت آن‌ها این انقلاب را بیمه کرده و سبب افتخار کشورمان شده است.

شهسواری تصریح کرد: ما همه خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و این نظام به برکت خون شهیدان به عزت و آزادگی رسیده و بدون‌شک صاحبان واقعی نظام و انقلاب اسلامی خانواده‌های معظم شهدا هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به اینکه صبر و تحمل خانواده‌های شهدا همراه با اجر خواهد بود، یادآور شد: ملت ما قدردان ایثار و فداکاری جوانان سلحشوری است که با ایثار خود، کشور و انقلاب اسلامی را صیانت و حراست کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار