نمایندیه ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران به برکت ولایت به بالاترین سطح امید دست یافت

حجت‌الاسلام «محمدی لائینی» گفت: ملت ایران به برکت ولایت مشکلات را پشت سر گذاشت و به بالاترین سطح از امیدواری دست یافت.
کد خبر: ۵۳۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ - 10July 2022

عید غدیر را بزرگ بشماریم/ ملت ایران به برکت ولایت مشکلات را پشت سر گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های عید سعید قربان با توصیه و تأکید به تقوا اظهار داشت: تقوا خواسته و مطالبه خدا است و مایه سلامت و حفظ جسم و روان و جان ما است.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با تبریک عید قربان و بیان اینکه بازگشت به فطرت پاک و سالم و توحیدی خودمان راه رسیدن به رحمت خدا است و عید فطر عید بازگشت به فطرت است، بیان داشت: عبادت، قربانی، انفاق و صلوات الرسول (استغفار) راه تقرب به خدا است.

امام جمعه ساری در ادامه با گرامیداشت شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) و تبریک دهه ولایت گفت: خدا را شکر می‌کنیم که ما را علی شناس قرار داده است و باید در زندگی به ولایت اهمیت بدهیم، نعمت ولایت را برزگ و جدی بشماریم و شکرگذار باشیم.

وی با عنوان اینکه به برکت ولایت انقلاب اسلامی پیروز شده است، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی به برکت ولایت، ۴۰ سال مشکلات و فتنه‌ها را تحمل می‌کند و رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی امروز پرچم‌دار مقابله با فتنه‌ها است.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی ادامه داد: دو خطر مهم جنگ تحمیلی هشت ساله و جنگ هفت ساله دفاع حرم کشور را تهدید کرد و به برکت ولایت در آن به پیروزی رسیدیم.

امام جمعه ساری اضافه کرد: امروز شرایط کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی علی‌رغم مشکلات و تنگاهایی که وجود دارد رو به رشد است و باید به خاطر جراحی اقتصادی، این بحران را طی کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با عنوان اینکه کشورهای غربی دارای تورم، گرانی، کمبود اجناس، نارضایتی، ازهم پاشیدگی دولت‌ها، سونامی استعفا هستند، گفت: همچنین شاهد فروپاشی دولت هم در رژیم صهیونیستی و هم در انگلیس هستیم ولی ایران اسلامی به برکت ولایت دارای مردم صبور و امیدوار هستند و این ملت به برکت ولایت به بالاترین سطح از امیدواری دست یافتند.

وی عنوان کرد: مشکلات موجود ناشی از انحراف از مسیر انقلاب است و ما وارث بسیاری از مشکلاتی هستیم که در گذشته به خاطر بی توجهی به توصیه‌های رهبر انقلاب و دلبستگی به وعده‌های دشمن ایجاد شده است.

امام جمعه ساری با بین اینکه هرکجا در مسیر اننقلاب و مقاومت پیش رفتیم مشکل نداشتیم و باید انتخاب‌های حساب شده داشته باشیم، تصریح کرد: عید غدیر را باید بزرگ بشماریم و جشن بگیریم و با نصب پرچم کوچه و خیابان را آذین بندی کنیم و خوشحالی خودمان را از نعمت بزرگ ولایت نشان بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار