نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

«معرفت» و «خداشناسی» شهدا را به اوج تعالی رساند

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان این‌که معرفت و خداشناسی، شهدا را به اوج تعالی و کمال رساند، گفت: شهید «مهدی کامور» کار برای خدا و مردم و امنیت‌بخشی به این سرزمین مقدس را الگو قرار داد و شهادت را به‌عنوان مزد خود گرفت.
کد خبر: ۵۳۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ - 19July 2022

شهدا روشنی بخش راه دیگران هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «مهدی کامور» در ستاد فرماندهی انتظامی استان، با بیان اینکه اسلام زیباترین و مؤثرترین مکتب الهی است، اظهار داشت: تعالی‌بخشی انسان در گرو یک مکتب الهی است و افرادی که در سایه مکتب و دین به سر می‌برند، از کابوس‌های مرگ در امان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، عقیده و جهاد را ۲ بال زندگی برشمرد و تصریح کرد: در مکتب اسلام با وجود این ۲ بال، کابوس جهان آخرت و دلهره‌ای برای دنیا وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شهدا اهل معرفت و روشنی‌بخش راه دیگران هستند، خاطرنشان کرد: شهدا انسان‌هایی دارای ویژگی‌های مکتبی و الهی هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان این‌که معرفت و خداشناسی، شهدا را به اوج تعالی و کمال رساند، تأکید کرد: شهید «کامور» کار برای خدا و مردم و امنیت‌بخشی به این سرزمین مقدس را الگو قرار داد و شهادت را به‌عنوان مزد خود گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار