نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛

نقش مهم رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت

حجت‌الاسلام «فلاحی» با بیان اینکه در بحث افزایش جمعیت، ۵۰ درصد کار بر عهده رسانه‌هاست، گفت: همان‌طور که در بحث کاهش جمعیت رسانه‌ها پیشتاز بودند، امروز هم رسانه‌ها باید در بحث افزایش جمعیت فرهنگ‌سازی کنند.
کد خبر: ۵۳۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ - 21July 2022

نقش مهم رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی افزایش جمعیتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «احمدحسین فلاحی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در همایش «نبض زندگی» با محوریت جوانی جمعیت، خانواده و فضای مجازی که در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، اظهار داشت: در مجلس یازدهم در ۹۰ جلسه و بیش از ۵۰۰ ساعت کار تخصصی، قانون حمایت از جمعیت تصویب و ابلاغ شد و در بودجه سال جاری هم منابع مالی آن تایید و ابلاغ شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود اینکه در قانون حمایت از جمعیت بسیار تحت فشار بودیم، مخصوصا در بحث حذف غربالگری، بالاخره تصویب شد و مزایای بالایی در آن دیده شده است.

فلاحی ادامه داد: به طور مثال در این قانون سیاست‌های تشویقی برای بانوان خانه‌دار و شاغل و دانشجویان متاهل دیده شده است و سعی شده همه افراد را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه در بحث افزایش جمعیت، ۵۰ درصد کار بر عهده رسانه‌هاست، گفت: همان‌طور که در بحث کاهش جمعیت رسانه‌ها پیشتاز بودند، امروز هم رسانه‌ها باید در بحث افزایش جمعیت فرهنگ‌سازی کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در خصوص کاهش جمعیت مشکل مباحث فرهنگی است، نه اقتصادی؛ افزایش جمعیت خانواده الزاما افزایش هزینه‌های خانواده نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار