مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

خبرنگاران خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی در جنگ نرم هستند

سرهنگ پاسدار «فلاحی» با بیان اینکه خبرنگاران خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی در جنگ نرم هستند، گفت: اصحاب رسانه و قلم به عنوان بخش پویایی جامعه اسلامی، سفیرانی هستند که با تلاش و تعهد، روشنایی حقیقت را برای مردم به ارمغان می‌آورند.
کد خبر: ۵۳۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ - 10August 2022

خبرنگاران خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی در جنگ نرم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در دیدار «علی فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت ۱۷ مرداد روز با خبرنگار، مدیر مسئول و خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی، یاد و خاطره شهیدان «صارمی و ناصری» و روز خبرنگار را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه خبرنگاران خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی در جنگ نرم هستند، بیان داشت: اصحاب رسانه و قلم به عنوان بخش پویایی جامعه اسلامی، سفیرانی هستند که با تلاش و تعهد، روشنایی حقیقت را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با رسانه و اهمیت آن فرموده‌اند: «امروز مهم‌ترین ابزار جنگ بین قدرت‌ها در دنیا رسانه است و حتی قدرت‌های بزرگ نیز با رسانه‌ها کار می‌کنند و تأثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها و تلویزوین از سلاح و موشک و بمب اتم بیشتر است».

فلاحی با تأکید بر اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون و از خودگذشتگی و ایثارگری شهدا جانبازان و آزادگان است، مطرح کرد: در هر بخشی که به فرمان رهبری عمل و فرهنگ دفاع مقدس را حفظ کردیم موفق شدیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند، افزود: خبرنگاران باید با قدرت، بصیرت، جهادی و انقلابی به تولید محتوا بپردازند تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان و آینده‌سازان این مملکت منتقل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تبیین کرد: شهدای عرصه رسانه و جبهه فرهنگی بهترین الگو برای خبرنگاران هستند لذا خبرنگاران باید دنباله‌رو اهداف شهدای عرصه خبر و رسانه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها