استاندار مازندران عنوان کرد؛

المان سازی الگوهای انقلابی در سواحل مازندران

«حسینی‌پور» با اشاره به آزادسازی سواحل مازندران گفت: تلاش داریم با الگوسازی و اِلمان سازی متناسب با ارزشهای انقلاب اسلامی اقدام کنیم.
کد خبر: ۵۴۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 24August 2022

المان سازی متناسب با ارزش‌های انقلاب در سواحل مازندران اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در دیدار با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران که به مناسبت هفته دولت انجام شد، اظهار داشت: دولت شهید رجایی به عنوان یک دولت مردمی پیرو منویات امام راحل بودند و اکنون باید الگویی برای همه دولتمران در طول تاریخ باشد.

حسینی‌پور افزود: رویکرد دولت سیزدهم مردمی‌سازی تمام برنامه‌ها و اقدامات برای پیشرفت است که باید تعامل میان مردم و مسئولان را افزایش دهیم.

وی گفت: شاخصه دولت آیت الله رئیسی ارتباط با مردم و رفع مشکلات به ویژه در عرصه اقتصادی و معیشت است که در طول یک سال با سفرهای استانی اقدامات مناسبی انجام شد.

استاندار مازندران بیان داشت: آزادسازی سواحل اقدام مهم دولت بعد از انقلاب بود تا ساحل که در اختیار برخی ادارات و عده‌ای اشخاص قرار داشت بازگشایی شود و تلاش داریم با الگوسازی و اِلمان سازی متناسب با ارزشهای انقلاب اسلامی اقدام کنیم و در این راستا اهلیت سرمایه گذاران برای ما اهمیت فراوانی دارد.

حسینی‌پور تاکید کرد: با مدیریت درست در زمینه نان ۴۰ درصد در مصرف آرد کاهش داشت و امروز کیفی سازی نان در اولویت قرار دارد.

وی افزود: توجه به امر کشاورزی و تامین امنیت غذایی از لحاظ کمیت و کیفیت و برخورداری از تکنولوژی نوین و مسائل دانش بنیان در دستور کار قرار دارد.

این‌مسئول تصریح کرد: در حوزه صنعت در طول یک سال گذشته ۱۱۴مراکز صنعتی که تعطیل شده بودند فعال شد، تلاش داریم با رعایت مسائل زیست محیطی صنایع زا فعال کنیم همچنین با تنوع محصولات کشاورزی صنایع تبدیلی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها