رئیس کمیسیون شوراهای مجلس:

مصوبات سفر‌های استانی رئیس‌جمهور اجرایی شده است

جوکار گفت: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم، انجام سفر‌های استانی است که مصوبات این سفر‌ها در یک سال گذشته در اکثر موارد اجرایی شده است.
کد خبر: ۵۴۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ - 29August 2022

مصوبات سفر‌های استانی رئیس‌جمهور اجرایی شده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در یک سال گذشته، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های دولت حجت‌الاسلام رئیسی مردمی بودن آن است و ما شاهد بودیم که در یک سال گذشته رئیس‌جمهور به همراه اعضای هیئت دولت هر ۱۲ روز به یک استان سفر می‌کردند.

وی افزود: در جریان بازدید رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت از استان‌های مختلف مصوباتی برای رفع مشکلات مردم گذرانده می‌شد که این مصوبات در اکثر موارد خلاف دولت‌های قبل، اجرایی شده است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان و به ویژه در بحث واکسیناسیون برای مقابله با بیماری کرونا ما شاهد عملکرد جهادی دولت سیزدهم بودیم که با واکسیناسیون گسترده آرامش به جامعه بازگشت.

جوکار خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن برخلاف دولت قبل، دولت فعلی با جدیت کار خود را با تخصیص زمین برای ساخت مسکن آغاز کرد، البته به دلیل گرانی مصالح ساختمانی این کار در ادامه مسیر سرعت اولیه را نداشت، امیدواریم موانع از سر راه تولید مسکن هرچه زودتر برداشته شود.

وی افزود: در حوزه مسائل اقتصادی در سطح کلان کار‌های خوبی انجام شده و ما امروز شاهد ثبات نسبی قیمت کالا‌ها در بازار هستیم و تورم نیز نسبت به گذشته کاهش یافته است.

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: دولت سیزدهم برنامه خوبی برای جلوگیری از نقدینگی و همچنین جلوگیری از خلق پول و نیز جلوگیری از افزایش پایه پولی را در دست اجرا دارد و ما امیدواریم که در ادامه مسیر نیز شاهد کنترل بیشتر تورم و ثبات کامل قیمت‌ها در بازار باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار