استاندار کردستان:

کردستان دارای ظرفیت‌های انسانی مستعد در حوزه علمی و ورزشی است

«زارعی‌کوشا» کردستان را دارای ظرفیت‌های انسانی مستعد در حوزه ورزش و علم دانست و گفت: مردم با اصالت و پرتلاش استان کردستان همواره در عرصه‌های مختلف اعم از علمی و ورزشی نقش موثری دارند.
کد خبر: ۵۴۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ - 29August 2022

کردستان دارای ظرفیت‌های انسانی مستعد در حوزه علمی و ورزشی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در مراسم افتتاح ۲۳ طرح استان کردستان که با حضور وزیر ورزش‌ و جوانان در سنندج برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت به نیروی انسانی مستعد در استان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با اصالت و پرتلاش استان کردستان همواره در عرصه‌های مختلف اعم از علمی و ورزشی نقش موثری دارند.

زارعی‌کوشا افزود: مردم کردستان با وجود سختی‌ ها، افتخارات زیادی کسب کرده اند، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم؛ چراکه جزو استان های با کمترین منابع مالی هستیم که این مهم نیازمند توجه ویژه دولت به حوزه ورزش است.

استاندار کردستان بر ضرورت تقویت اقتصاد ورزش استان تاکید و تصریح کرد: تاکنون جلساتی با بخش خصوصی در این راستا برگزار شده و درصددیم که امسال بخش اقتصادی به کمک حوزه ورزش بیاید؛ چراکه هزینه در حوزه ورزش، سرمایه‌گذاری محسوب شده و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار