رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حضور مردم و اقتدار نیرو‌های مسلح دشمنان را ناکام گذاشته است

آیت‌الله حسینی‌بوشهری گفت: حضور مردم مومن و متدین و نیرو‌های مسلح در تمام سطوح، تاکنون دشمن را ناکام گذاشته است.
کد خبر: ۵۴۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ - 22September 2022

حضور مردم و اقتدار نیرو‌های مسلح دشمنان را ناکام گذاشته استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در مراسم رژه اقتدار نیرو‌های مسلح استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمنان از ایران ناراحت هستند، چون انقلاب اسلامی الگوی جدیدی به دنیا ارائه داد.

وی افزود: کسانی به ظاهر طرح دوستی دارند، اما به مرز‌های ما طمع می‌کنند و نیرو‌های مسلح همچون دوران دفاع مقدس نباید بگذارند این مملکت آسیبی ببیند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تهدیدات دشمنان عنوان کرد: در تهدید داخلی اتفاق‌هایی در جامعه رخ می‌دهد که دشمنان آرام آرام بین مردم و آرمان‌های انقلاب فاصله می‌اندازد و مردم انگیزه‌های روز‌های نخست انقلاب را از دست می‌دهند از این رو نیازمند به صحنه آمدن نیرو‌های انقلابی و ارزشی در جامعه هستیم.

وی با اشاره به تهدید‌های بیرونی و خارجی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در هر مرحله از رشد و تکامل انقلاب از بیرون از مرز‌ها مورد تهدید قرار گرفتیم به خصوص زمانی که رهبر و مسئولان بلند پایه انقلاب، رسالتی برای انقلاب تعریف می‌کنند که با انقلاب‌های عادی قابل مقایسه نیست و آن رسالت جهانی انقلاب ما برشمرده می‌شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: انقلاب تهدید‌های درونی را شاهد بوده که با هدایت معمار بزرگ انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم مومن و متدین و نیرو‌های مسلح در تمام سطوح تاکنون دشمن ناکام مانده است.

وی ادامه داد: در این جنگ، نیرو‌های مسلح ما از ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی و توده مردم در سراسر کشور جانانه ایستادند و با هدایت‌های امام (ره) دشمن را ناکام گذاشتند و در نهایت سرزمین‌مان را واگذار نکرده و تسلیم دشمن نشده‌ایم.

حسینی‌بوشهری با اشاره به این ایران جبهه مقاومت علیه دشمنان ایجاد کرده است که خواب را از چشم آن‌ها ربوده گفت: این انقلاب ماندنی است، با امداد‌های غیبی پیروز شد و با اقتدار جوان‌های از خود گذشته با ظرفیت‌های درونی و داخلی پیروز شد و تمام این ویژگی‌هایی که رمز پیروزی ما است علت بقای انقلاب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار