فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

بیان خاطرات دفاع مقدس مهم ترین رکن و پیوند دهنده با نسل جدید است

سردار «سالاری» گفت: در صحنه رویارویی با تمام استکبار جهانی،نیاز به جهاد تبیین است، به خصوص در حوزه دستاوردهای دفاعی، نظامی و بیان خاطرات دفاع مقدس ما که مهم ترین رکن و پیوند دهنده با نسل جدید است.
کد خبر: ۵۴۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 29September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در دومین یادواره لاله‌های 422 هرمزگان، اظهار داشت: رزمندگان عزیز دیروز امروز نیز، با بازنگری، بازآموزی و بیان خاطرات و روایتگری از هشت سال دفاع مقدس، برای نسل جوان و نوجوان در صحنه عمل هستند.

سردار سالاری افزود: در صحنه رویارویی با تمام استکبار جهانی، نیاز به جهاد تبیین است، به خصوص در حوزه دستاوردهای دفاعی، نظامی و بیان خاطرات دفاع مقدس ما  که مهم ترین رکن و پیوند دهنده با نسل جدید است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ادامه داد: شاید برخی از نسل جدید با بعضی از موضوعات کنار نیایند اما دیده یا شنیده ایم که نسبت به دفاع مقدس و شهدا علاقه خاصی دارند.

وی با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت، گفت: امر واجبی است که خاطرات و دستاوردهای دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

سردار سالاری تصریح کرد: در این روزها متوجه فتنه های دشمنان هستیم به تعبیر فرمانده مقتدر سپاه فتنه، فتنه جهانی است، هرچند آن را بزرگ نمی بینیم اما باید به آن توجه کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان عنوان کرد: می خواهند نسل جدید ما را از انقلاب قطع کنند، ما از این فتنه ها نمی ترسیم، فتنه هایی از این بزرگ تر را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها