همایش «طلایه داران عزت» در قم برگزار شد

همایش طلایه‌داران عزت گرامیداشت شهدای شاهچراغ و خیابان شهیدان فاطمی قم به همت پایگاه بسیج مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹ - 29October 2022

همایش طلایه داران عزت در قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، یادواره شهدای خیابان شهیدان فاطمی قم با حضور بسیجیان، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های شهدا در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پناهیان طی سخنانی اظهار داشت: سرود سلام فرمانده دشمنان اسلام را ناامید کرد، این سرود نشان داد نوجوانان ما قلوب و اذهانشان چقدر آماده و غنی از معارف اصیل دینی و انقلابی است و با وجود هجمه عظیم غول‌های رسانه‌ای دشمن، توانسته‌اند پاک بمانند.

وی ادامه داد: فتح الفتوح و بزرگترین پیروزی انقلاب اسلامی تربیت این نسل است، که در دهه‌های مختلف خود را نشان می‌دهد. با وجود همه این هجمه‌ها و کارشکنی‌ها، امروز می‌بینیم نسل نوجوان ما از لحاظ اعتقادی قوی است؛ اما در معرض آسیب است.

این استاد حوزه گفت: ما در ایام شاهد دو جنگ نیمه‌سخت و سخت بودیم، جنگ نیمه‌سخت همین جنایت‌هایی است که در خیابان‌ها انجام دادند. گروه‌های تروریستی رسما با اسلحه گرم مردم را به خاک و خون می‌کشند.

پناهیان تصریح کرد: رهبرانقلاب در پیامشان به مناسبت کشتار مردم بی‌دفاع شیراز در حرم شاهچراغ فرمودند که عامل یا عاملان این جنایت اندوه‌بار یقیناً مجازات خواهند شد، ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت (ع) جز با جست‌وجو از سررشته این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره آن، جبران نخواهد شد.

وی گفت: همه می‌دانند سررشته به دست صهیونیسم و آمریکاست، رهبر معظم انقلاب معتقدند که مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظایفی بر عهده داریم، ما در مقابل جاهلین هم وظیفه داریم، باید حق را آشکار کنیم و فرزندانمان را سرباز جهاد تبیین تربیت کنیم. تکلیف ما با این پیام صد چندان شد. این دستور حمله است در قالب همان جهاد تبیین. نسبت به کسانی که به مقدسات ما توهین می‌کنند بی تفاوت نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار