نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ایران قوی، مانع از ابرقدرتی دشمن خواهد شد

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه آمریکا در سند راهبردی خود به دنبال آن است که مانع از قدرت گرفتن چین، روسیه و ایران شود، گفت: دشمن می‌داند ایران قوی مانع از ابر قدرتی آنها خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 31October 2022

ایران قوی، مانع از ابرقدرتی دشمن خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم یادبود شهید «احسان مرادی» از شهدای عملیات تروریستی شیراز در روستای دهپیاژ، اظهار داشت: هر جامعه‌ای بنای حرکت در مسیر الهی را داشته باشد، با دشمنی و کارشکنی دشمنان مسیر حق روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جنگ احزاب، تمام کفر زیر یک پرچم علیه پیامبر (ص) جنگیدند، افزود: برخی از مردم در جنگ احزاب با دیدن دشمن نسبت به خداوند بدبین شدند و در هدفشان دچار تردید شدند.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه آمریکا در سند راهبردی خود به دنبال آن است که مانع از قدرت گرفتن چین، روسیه و ایران شود، گفت: دشمن می‌داند ایران قوی مانع از ابر قدرتی آنها خواهد بود.

وی بیان داشت: جوانان اعتراض و دغدغه‌هایی دارند که باید مسئولان شنونده آن باشند. راه حل مشکلات، آشوب و اغتشاش نیست

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه نباید بستر را برای ایجاد ناامنی در کشور فراهم کنیم، افزود: در حالی که داعش در سوریه در چند قدمی کاخ بشر اسد بود اما تنها با مشورت نیروهای ایرانی، پس از مدتی پایان داعش توسط شهید سلیمانی اعلام شد.

وی متذکر شد: دشمن می‌داند اینجا ایران قدرتمند است، امروز نام ایران در کنار قدرت‌هایی همانند چین و روسیه مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال متوقف کردن حرکت علمی کشور است، تصریح کرد: اگر مشکل دشمن جمهوری اسلامی است، چرا به کودکان بیمار، سرطانی و پروانه‌ای دارو نمی‌دهند؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار