با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک سردار کارگر به معاون جدید اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب «محسن منصوری» به‌عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۵۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ - 03November 2022

تبریک سردار کارگر به معاون اجرایی رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «محسن منصوری» را به معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

«ما باید خدمتگزار ملت باشیم، واقعاً خدمتگزار باشیم و هرچه خدمت بکنیم، باز کم است.»

حضرت امام خمینی (ره)

برادر ارجمند جناب آقای محسن منصوری

معاون محترم اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام.

با احترام و آرزوی توفیق و سلامتی، انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ و منان را شاکریم در مقطعی حساس از تاریخ ایران اسلامی، توفیق خدمت به ملت شریف، بصیر، مقاوم و فهمیم ایران اسلامی را نصیب مان فرمود تا رهرو مکتب امام خمینی (ره) و ادامه دهنده مسیر نورانی شهدای والامقام و ایثارگران صبور باشیم.

اینجانب ضمن خرسندی از این انتصاب، سربلندی و توفیقات روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیادحفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها