نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ملت ایران با جانفشانی آماده دفاع از ارزش‌ها هستند

حجت‌الاسلام «شکری» گفت: دشمن با تمام قوا برای ضربه زدن به نظام اسلامی به میدان آمد درحالی ملت با جانفشانی آماده دفاع از ارزش‌ها هستند.
کد خبر: ۵۵۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ - 06November 2022

ملت ایران با جانفشانی آماده دفاع از ارزش‌ها هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یوسفعلی شکری» نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در یادواره ۴۰۰ شهید روحانی و طلبه مازندران با بیان این که دشمن در دین و دنیا با ما می‌جنگد، اظهار داشت: دنبال آن است که جای دوست و دشمن و جای فهم را با خیال پردازی و دروغ پردازی عوض کنیم.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به دشمنی شیطان اظهار داشت: شیطان تلاش می‌کند انسان را از راه به درکند و به سمت آرزوهای باطل سوق دهد.

وی با اظهار اینکه هدف دشمنان از توهین و کشتن این است که ما را بترساند، بیان کرد: با تلاش و جانفشانی‌های صورت گرفته توانستیم جنگ احزاب وداعش را سرنگون کنیم و این نشان می‌دهد که ترسی از مرگ نداریم.

این مسئول به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا برای ضربه زدن به نظام اسلامی به میدان آمد درحالی ملت با جانفشانی آماده دفاع از ارزش‌ها هستند.

وی با اظهار این که دشمن از پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی عصبانی است و با دسیسه‌های سازمان یافته تلاش دارد موفقیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را کم ارزش جلوه دهد، گفت: حضرت امام راحل هویت انقلاب اسلامی است و آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران متذکر شد: دشمن می‌خواهد ما را بترساند و اگر در دهکده بزرگ جهانی به رهبری حق و باطل کمترین تمایل به جبهه باطل انسان را از حیز انتفاع خارج می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار