مسئول مرکز فضای مجازی سپاه کربلا مازندران عنوان کرد؛

حضور ۲۰ تیم مازندرانی در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

«نوری تلاوکی» از حضور ۲۰ تیم مازندرانی در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ - 16November 2022

حضور ۲۰ تیم مازندرانی در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد نوری تلاوکی» مسئول مرکز فضای مجازی سپاه کربلا مازندران در حاشیه آئین افتتاح چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی در تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آبان در دانشکده فنی امام محمدباقر (ع) ساری آغاز بکار کرده است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در سه رشته پویانمای، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه با حضور سردار برسلانی در حال اجراست، افزود: این رویداد همزمان با مناطق کشور در دست اجراست و مرحله کشوری ۱۹ آذر در تهران برگزار خواهد شد.

نوری تلاوکی شناخت استعداد‌های بسیج و حمایت از آنها، تولید محتوای تخصصی از جمله اهداف این رویداد ذکر کرد و ادامه داد: همچنین کلیدواژه‌های مورد تأکید رهبر معظم انقلاب از جمله سبک زندگی ایرانی اسلامی، ایران جوان بمان، افزایش جمعیت، قرآن و عترت و جهاد خدمت از موضوعات این رویداد به شمار می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه ورزش و سلامت، گردشگری، ایران قوی نیز به عنوان موضوعات مطرح شده در این رویداد بود، گفت: از نظر تعداد تیم‌های شرکت کننده و تعداد نفرات نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشت و ۲۰ تیم در رشته‌های مختلف به تعداد ۶۰ نفر شرکت کننده حضور داشتند.

نوری تلاوکی اذعان داشت: حضور اقشار مختلف نوجوان، روحانی، بانوان و آقایان از ویژگی‌های خوب این رویداد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها