شهید هزاوه: روحانیت را تنها نگذارید

شهید حسین هزاوه در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «روحانیت را تنها نگذارید در غیر این صورت باید زیر سلطه ظالمان باشید که در این صورت خون شهیدان را پایمال کرده‌اید.»
کد خبر: ۵۵۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ - 19November 2022

شهید هزاوه: روحانیت را تنها نگذارید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید حسین هزاوه

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

تضعیف روحانیت ضربه به انقلاب است. امام خمینی

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی که زندگی‌اش را وقف اسلام کرد و می‌کند.

همسر عزیز و والدین گرامی‌ام امروز نشسته‌ام برای آخرین بار چند کلمه‌ای برایتان بنویسم و شما را وصیت می‌کنم به تقوا؛ خدا را زیاد یاد کنید. من راهم را شناختم دنبالش رفتم و خوشحالم. من امروز احساس می‌کنم که دوباره جریان کربلا تکرار شده و حسین زمان خمینی روح الله هل من ناصر ینصرنی را فریاد می‌زند آیا می‌شود جواب فرزند پیامبر را نداد آیا می‌شود جواب نه داد؛ من مردن را بهتر از زندگی ذلت‌بار می‌دانم و در جواب حسین زمان می‌گویم لبیک لبیک.

خدا را فراموش نکنید که یاد او قلب‌ها را تسکین می‌دهد و خمینی عزیز را دریابید هر کسی او را دوست بدارد خدا و پیامبر خدا را دوست دارد، به شما توصیه می‌کنم روحانیت را تنها نگذارید در غیر این صورت باید زیر سلطه ظالمان باشید که در این صورت خون شهیدان را پایمال کرده‌اید و آن دنیا در انتظار شما هستند و دیگر نمی‌توانید آن را جبران بکنید.

مادر جان اگر وصیت‌نامه مرا برایت می‌خوانند یا اگر خبری از من شد گریه نکن، هر وقت خواستی به یاد من ناراحت شوی و گریه کنی به یاد حسین و علی اصغر و علی‌اکبر بیفت و برای آن‌ها گریه کن نه برای من.

مادرم! اگر شهید شدم ناراحت نباش و گریه نکن و صبر را پیشه کن و کاری نکن دشمن شاد شود، مادرجان آنچنان باش که فردای قیامت افتخار همنشینی با حضرت زهرا (س) را داشته باشی و، اما خواهران شما هم زینب گونه عمل کنید تا بار دیگر تاریخ تکرار شود.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار