نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

معترضان باید خط خود را از اغتشاشگران جدا کنند

رشیدی با بیان اینکه آنچه موجب موفقیت ما و شکست دشمن می‌شود، اتحاد حداکثری همه آحاد با هر گرایش و سلیقه‌ای است، گفت: امروز معترضان باید خط خود را از اغتشاشگران جدا کنند.
کد خبر: ۵۵۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 20November 2022

معترضان باید خط خود را از اغتشاشگران جدا کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمد رشیدی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون تزریق ناامیدی از سوی دشمن به داخل کشور، اظهار داشت: ما کشوری هستیم که همواره مقابل کشور‌های مستکبر ایستاده ایم از این رو آن‌ها از هیچ تلاشی برای تزریق ناامیدی و براندازی جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آنچه موجب موفقیت ما و شکست دشمن می‌شود، اتحاد حداکثری همه آحاد با هر گرایش و سلیقه‌ای است، بیان کرد: امروز معترضان باید خط خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

وی افزود: امروز آن‌هایی که با دریافت پول به دنبال براندازی هستند می‌خواهند بگویند کار نظام جمهوری اسلامی به پایان رسیده و مسئولان توانمندی اداره کشور و مردم را ندارند در حالی که شاهدیم در عرصه ملی و بین المللی و انواع صنایع و علم‌ها پیشرفت‌های زیادی کرده ایم و دستاورد‌های فراوانی داشته ایم.

رشیدی در ادامه با بیان اینکه در داخل کشور دارای ایراداتی هستیم که باید اصلاح شود، عنوان کرد: لازم است با اصلاح مدیریت و وحدت نیروها، تلاش و مجاهدت و استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی تلاش دو صد چندانی کنیم تا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تضمین و پروژه ناامیدسازی دشمنان خنثی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران نیز باید سعی کنند با حفظ آرامش خود به ناامنی‌ها پایان و فرصت دهند تا مشکلات با اصلاح روند مدیریتی برطرف شود چرا که قطعا از گذرگاه سخت امروز نیز عبور می‌کنیم لذا نباید بر تفرقه دامن بزنیم.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار