دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

نمایش جنایات جنگی صدام مقابل سفارت آلمان/ یادآوری اقدامات ضد حقوق‌ بشری آلمان‌ها علیه ملت ایران+ تصاویر

انجمن حمایت از مجروحین سلاح‌های شیمیایی با نصب تصاویری از مجروحین ناشی از سلاح‌های شیمایی در مقابل سفارت آلمان در تهران، گوشه‌هایی از جنایاتی که صدام با استفاده از این سلاح‌ها علیه مردم ایران مرتکب شده را به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۵۶۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ - 26December 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، کشور آلمان یکی از حامیان رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی به‌شمار می‌رود که با تجهیز آن به سلاح‌های شیمایی، دست خود را به خون هزاران نفر از ایرانی‌ها، خصوصاً زنان و کودکان آغشته کرده است.

صدام با استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی که آلمان در اختیار او قرار داده بود، جنایات فجیعی را هم در جبهه‌های جنگ و هم در مناطق غیرنظامی و مسکونی ایران رقم زد که در رأس این جنایات می‌توان به بمباران شیمایی سردشت اشاره کرد که در پی آن صدها نفر به شهادت رسیده و هزاران نفر جانباز شدند.

هنوز با گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی، بسیاری از رزمندگان و همچنین مردم غیرنظامی، به‌دلیل جراحات ناشی از سلاح‌های شیمیایی که آلمان در اختیار صدام قرار داده بود، رنج می‌برند.

جنایات ضد حقوق‌ بشری کشور آلمان علیه مردم ایران، درحالی است که در چندماه گذشته، این کشور مدعی حمایت از حقوق‌بشر در ایران شده و با حمایت خود از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران، کشور خود را به مأمنی برای کسانی قرار داده است که کارنامه آن‌ها سرشار از جنایت علیه مردم ایران است.

آلمان همچنین در این مدت، با برگزاری سیرک نمایشی «تجمع برلین» فضا را برای عرض اندام دشمنان طردشده از سوی ملت ایران، از منافقین و سلطنت‌طلب‌ها گرفته تا تجزیه‌طلب‌ها و همجنسگرایان، محیا کرد.

در پی این اقدامات کشور آلمان، اخیراً انجمن حمایت از مجروحین سلاح‌های شیمیایی با نصب تصاویری از مجروحین ناشی از سلاح‌های شیمایی در مقابل سفارت این کشور در تهران، گوشه‌هایی از جنایاتی که صدام با استفاده از این سلاح‌ها علیه مردم ایران مرتکب شده را به نمایش گذاشته است، تا به دولت‌مردان این کشور که مدعی حمایت از حقوق‌بشر در ایران شده است، ماهیت اصلی حقوق‌بشر مدنظر آن‌ها را یادآوری کند.

یادآوری جنایات ضدحقوق‌بشری آلمان‌ها علیه مردم ایران+ تصاویر

یادآوری جنایات ضدحقوق‌بشری آلمان‌ها علیه مردم ایران+ تصاویر

یادآوری جنایات ضدحقوق‌بشری آلمان‌ها علیه مردم ایران+ تصاویر

یادآوری جنایات ضدحقوق‌بشری آلمان‌ها علیه مردم ایران+ تصاویر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار