جان فدا/ عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی:

ایران با هنر «حاج قاسم سلیمانی» در مقابل همه قدرت‌ها پیروز شد

«مرندی» با بیان اینکه شهید سلیمانی یک سیاست‌مدار برجسته نیز بود گفت: ایران در مقابل همه قدرت‌ها با مجاهدت و هنر این مرد بزرگ پیروز شد.
کد خبر: ۵۶۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 02January 2023

ایران با هنر حاج قاسم سلیمانی در مقابل همه قدرت‌ها پیروز شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سید محمد رضا مرندی» عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در همایش نهضت روشنگری و سیره حاج قاسم سلیمانی در رشت با بیان اینکه با وجود تفکر شهید سلیمانی‌ها، ایران در منطقه دارای قدرت و اقتدار است اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام بدانند هرگز نخواهند توانست در کشور نفود کنند.

وی با اشاره به شخصیت بارز شهید سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی فقط مرد نبرد نبود بلکه یک سیاست مدار برجسته بود.

مرندی با تاکید بر نقش شهید سلیمانی در شکست داعش در منطقه و سوریه گفت: ایران در مقابل همه قدرت‌ها با مجاهدت و هنر این مرد بزرگ پیروز شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به پیشرفت‌های چشم گیر ایران با وجود تهدیدات و تحریم‌ها افزود: با وجود تهدیدات و تحریم‌های ویژه دشمنان علیه انقلاب و نظام، شاهد پیشرفت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف از جمله در بخش نظامی و علمی هستیم.

همچنین در این همایش «ابراهیم کازرونی منفرد» رئیس علمی و کاربردی گیلان با اشاره به نقش دانشگاهیان در جامعه اظهار کرد: دانشگاهیان نقش موثری در بصیرت افزایی و دانش افزایی جامعه دارند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه دانشگاهی هر مطلبی را بدون تحقیق نمی‌پذیرد و تاثیرگذاری ارزشمندی در جامعه دارند گفت: با توجه به اینکه در شرایط حساس و انفجار مطالب کذب در شبکه‌های اجتماعی قرار داریم، نقش دانشگاهیان در این برهه در حیطه بصیرت‌افزایی بیشتر است.

منفرد بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب و آنانی که نمی‌خواهند ایران، ایران بماند جنگ ترکیبی گسترده‌ای علیه کشور آغاز کرده اند در این راستا همه ما به خصوص جامعه دانشگاهی وظیفه خطیری در افزایش بصیرت افزایی جامعه عهده دار هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار