جان فدا/ امام جمعه موقت شهر شال:

سپهبد شهید سلیمانی تا پایان عمر، روحیه جهادی خود را حفظ کرد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی تا پایان عمرش، روحیه جهادی خود را از دست نداد و همیشه در راه خدا گام برمی‌داشت و باکی از حضور در خط اول میدان نبرد نداشت.
کد خبر: ۵۶۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 05January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، یادواره شهدای روستای رستم‌آباد بوئین‌زهرا و سالروز شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» با حضور جمعی از مردم شهیدپرور و مسئولان از جمله «محمد ادیب‌رامندی» فرماندار بوئین‌زهرا، «علی‌اکبر طریقی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا، حجت‌الاسلام «محسن آذرتاش» امام جمعه سگزآباد و «علی زارعی» بخشدار مرکزی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «سید شمس‌الدین موسوی» امام جمعه موقت شهر شال اظهار داشت: سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» تا پایان عمرش، روحیه جهادی خود را از دست نداد و همیشه در راه خدا گام برمی‌داشت و باکی از حضور در خط اول میدان نبرد نداشت.

وی بیان کرد: اخلاص، تواضع، خودسازی و تهذیب نفس از مهمترین ویژگی‌های شهید سلیمانی بود که ایشان را به مقام والای شهادت نایل کرد.

موسوی افزود: ولایت‌پذیری از دیگر ویژگی‌های این شهید بزرگوار است که موجب رسیدن به این مقام و جایگاه والا شده و همین سیره و منش موجب شده که خود را سرباز این ملت بداند؛ باید این ویژگی‌ها را مطالعه کرده و به همه مردم تبیین کرد.

امام جمعه موقت شهر شال گفت: شهید «قاسم سلیمانی» در عشق شهادت می‌سوخت و در نهایت هم به بزرگترین آرزوی خود رسید.

این مقام مسئول افزود: در شهید نمودن شهید «قاسم سلیمانی»، آمریکا حماقتی از خود نشان داد و امروز به این حماقت خود رسیده است.

در ادامه این مراسم، مداح اهل‌بیت(ع) در وصف مقام سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدا به مرثیه‌سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار