بیانیه بسیج طلاب و روحانیون استان قم؛

اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی سقوط جریان استکبار را نشان می‌دهد

سازمان بسیج طلاب قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی، نشانه انحطاط جبهه باطل و اضمحلال قریب الوقوع آنان و سقوط استکبار است
کد خبر: ۵۶۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ - 06January 2023

اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی سقوط جریان استکبار را نشان می دهدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در پی اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در توهین به مقدسات، بیانیه‌ای صادر کرد.

مشروح این بیانیه بدین قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت وقیحانه استکبار جهانی که به واسطه نشریه مزدور فرانسوی به ساحت ولی امر مسلمین جهان و نائب الامام المنتظر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) -که قطعاً و یقیناً این اهانت علتی جز استیصال استکبار جهانی در مقابل رهبری و زعامت داهیانه این فقیه خردمند، آگاه و مقتدر در جبهه حق تحت عنایت خاصه حضرت بقیة الله اعظم (ارواحنا فدا) ندارد- خشم همه حق طلبان و آزادی خواهان جهان و در رأس آن‌ها مردم ولایتمدار ایران اسلامی را برانگیخته است.

به آنان میگوییم طبق وعده الهی؛ «یرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» این اهانت وقیحانه شما به ساحت، ولی امر مسلمین، نتیجه عکس خواهد داد و بدانید شکی در این نیست که انحطاط جبهه باطل به سرکردگی مستکبران نزدیک است و این مسأله از رفتار پست و مذبوحانه و موهن جریان استکبار به خوبی قابل مشاهده است.

اکنون در این برهه حساس که لحظه به لحظه به انحطاط هیمنه پوشالی جریان استکبار در منطقه و جهان نزدیک‌تر می‌شویم، لازم است در پاسخ به لجن پراکنی به ساحت مرجعیت و امامت:

۱- امت اسلامی به ویژه علماء و شخصیت‌های تأثیرگذار دینی و سیاسی، در جغرافیای گسترده اسلام قیام کرده و پاسخی قاطع و پشیمان کننده به این اقدام دهند.

۲-مسئولین مربوطه در رأس آن‌ها دستگاه دیپلماسی، پاسخی قاطع و عاجل در نظر گرفته و هیچ گونه مماشاتی را در این خصوص در نظر نگیرند.

۳-برادران مجاهد و مبارز ما در سرتا سر جبهه مقاومت در پاسخ به این هتک حرمت، پاسخی را در نظر داشته باشند تا هر چه زود‌تر شاهد وعده الهی باشیم که "... ان الارض یرث‌ها عبادی الصالحون"

و در نهایت این مصیبت وارده را با قلبی اندوهگین به محضر قطب عالم امکان، حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تسلیت عرض می‌نماییم.

انا من المجرمین منتقمون/ و السلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار